کد خبر 258361
۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴

فرشاد پیوس در گفتگو با «حیات»:

اخبار نگران کننده‌ای از نقل و انتقالات می‌شنوم/ باشگاه در انتخاب سرمربی جدید تعلل نکند

اخبار نگران کننده‌ای از نقل و انتقالات می‌شنوم/ باشگاه در انتخاب سرمربی جدید تعلل نکند

پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم در نقل و انتقالات و انتخاب سرمربی جدید صحبت کرد.

فرشاد پیوس در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت این روزهای پرسپولیس در نقل و انتقالات اظهار کرد: من از داخل باشگاه خبر ندارم ولی چیزهایی که از رسانه‌ها می‌شنوم چندان وضعیت جالبی را مخابره نمی‌کنند. یک روز می‌گویند بیرانوند جدا شد، روز بعد صحبت از جدایی ترابی است و در مورد اسماعیلی‌فر و سایرین هم چنین مواردی به گوش می‌رسد. تیمی که قهرمان شده و قرار است در مسابقات آسیایی حاضر شود ابتدا باید شاکله خودش را حفظ کرده و نفرات کلیدی را در بین بازیکنانش نگه دارد و در مرحله بعد به دنبال تقویت باشد. با این شرایط که هر روز یک نفر قرار است از تیم جدا شود کار تیم برای فصل بعد سخت خواهد شد.

وی افزود: مالکان جدید باشگاه باید هرچه زودتر به اوضاع مالی سرو سامان دهند. اگر بازیکنان می‌گویند فصل قبل مارا تسویه کنید و بعد برای فصل جدید صحبت کنیم حرف غیر منطقی نمی‌زنند. از سوی دیگر سرمربی تیم هنوز مشخص نیست و بازیکن حق دارد برای ماندن در تیمی که سرمربی مشخصی ندارد دچار تردید شوند. این برای بازیکنان جدیدی که قصد دارند خریداری شوند هم صدق می‌کند. بازیکن با خودش می‌گوید باشگاه من را می‌خواهد ولی سرمربی جدید شاید از سبک بازی من خوشش نیاید و در این شرایط قرارداد بستن ریسک است. به نظرم باید مالکان جدید ابتدا برای تامین بودجه مورد نظر اقدام کنند و در ادام هرچه زودتر سرمربی جدید مشخص شود و باشگاه بیش از این در این خصوص تعلل نکند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: ما گفتیم پرسپولیس از زیر مجموعه وزارت ورزش و دولت خارج می‌شود و دیگر درگیر مشکلات این چنینی پیش فصل نیست و با یک برنامه مشخص هر فصل وارد نقل و انتقالات می‌شود ولی چیزی که تا الان دیدم تفاوتی با فصل‌های قبل نداشته و هنوز هم همان بلاتکلیفی و مشکلات وجود دارد. تیم باید به زودی در مسابقات آسیایی حاضر شود و نیاز به یک سرمربی خوب و بازیکنان با تجربه و با کیفیت دارد. امیدوارم پرسپولیس وقتی به خودش بیاید که دیر نشده باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha