کد خبر 258340
۳ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۳

«حیات» بررسی می کند؛

قسط وام ۳۰ میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی

قسط وام ۳۰ میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی

بازنشستگان تامین اجتماعی در حالی یک روز دیگر برای ثبت نام وام ۳۰ میلیونی فرصت دارند که یکی از سوالات آنها در مورد قسط این وام است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ وام بازنشستگان تامین اجتماعی در حالی سال گذشته ۲۰ میلیون تومان بود که این رقم امسال تا ۳۰ میلیون تومان افزایش یافته است. 

وام بازنشستگان تامین اجتماعی و مهلت ثبت نام

پرداخت وام بازنشستگان تامین اجتماعی وارد مرحله جدیدی شد و آخرین موعد ثبت‌نام روز چهارم تیرماه امسال تعیین شده است.

پرداخت وام بازنشستگان تامین اجتماعی در این مرحله برای جمیعت هدف ۴۰ هزار نفری پیشبینی شده. آنطور که مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرده برای کانون‌های بازنشستگی هر استان سهمیه‌ای در نظر گرفته شده و نهایتا بعد از به حد نصاب رسیدن ثبت‌نام‌کنندگان، سایت به صورت خودکار بسته می‌شود.

وام بازنشستگان تامین اجتماعی و شرایط آن

شرایط دریافت وام بازنشستگان تامین اجتماعی به‌شکلی است که دارا بودن حداکثر ۷۸ سال، عدم مسدودی حساب، مالکیت تلفن همراه به نام شخص متقاضی، عدم سابقه چک برگشتی، عدم بدهی معوق به سیستم بانکی کشور (بابت شخص متقاضی یا ضمانت وام دیگران)، عدم استفاده از تسهیلات مشابه طی دو سال گذشته و داشتن موجودی مکفی در حساب بانکی شخص به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان الزامی است.

وام بازنشستگان تامین اجتماعی و سود آن

پرداخت وام بازنشستگان تامین اجتماعی از محل تسهیلات قرض‌الحسنه خواهد بود و به‌جز کارمزد چهار درصدی، شامل سود نمی‌شود.

وام بازنشستگان تامین اجتماعی و اقساط آن

از طرفی اقساط وام بازنشستگان تامین اجتماعی در ۶۰ مرحله دریافت می‌شود.

وام بازنشستگان تامین اجتماعی به این ترتیب، با اقساط تقریبا ۵۴۵ هزار تومانی گره می‌خورد و نهایتا بعد ۶۰ ماه از پرداخت اقساط، متقاضی ۳۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به بانک برمی‌گرداند.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha