کد خبر 258317
۲ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰

تدوین برنامه‌های تیم ملی بوکس جهت حضور در قهرمانی آسیا

تدوین برنامه‌های تیم ملی بوکس جهت حضور در قهرمانی آسیا

برنامه‌های تیم ملی بوکس بزرگسالان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، در نشستی با حضور مسئولان فدراسیون و کادر فنی، بررسی و تدوین شد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ در نشستی با حضور سیدروح الله حسینی، رئیس، علی دانشمندفرد، دبیر کل فدراسیون، حسین رحمتی، مدیر تیم‌های ملی، فونتانا، سرمربی و فونتنس، محمد عاشری و همایون امیری مربیان تیم ملی بوکس، برنامه‌های آماده‌سازی این تیم بررسی و تدوین شد. این نشست، عصر امروز برگزار شد.

طبق صحبت‌های صورت گرفته در این نشست، مقرر شد بوکسورهای آینده‌داری که رده سنی پایینی داشته و از سوی فونتانا گزینش شده‌اند به همراه مشت‌زنانی که باتجربه‌تر هستند و در مسابقات بین‌المللی چند ماه اخیر عملکرد بهتری نسبت به سایرین داشته‌اند (با نظر سرمربی)، وارد اردوی تیم ملی شوند. قرار است، مرحله جدید تمرینات تیم ملی از اوایل هفته آتی در شهرکرد آغاز شود.

تیم ملی بوکس ایران آذر سال جاری مسابقات قهرمانی آسیا در اردن را پیش‌ رو دارد. بر این اساس، تیم کشورمان علاوه بر برگزاری اردو در شهرکرد و تهران، حضور در تورنمنت گرجستان، مسابقات معتبر صلح و دوستی روسیه که در تقویم فدراسیون جهانی گنجانده شده و تورنمنت دستکش طلایی صربستان را در برنامه خواهد داشت. همچنین تیم ایران پیش از اعزام به قهرمانی آسیا نیز، یک اردوی مشترک با تیم ملی یکی از کشورها خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha