کد خبر 258287
۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۶

بازدید وزیر کشور از بزرگترین گلخانه شمالغرب

بازدید وزیر کشور از بزرگترین گلخانه شمالغرب

وزیر کشور در سفر به پارس‌آباد از بزرگترین گلخانه شمالغرب کشور بازدید کرد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ احمد وحیدی، وزیر کشور عصر امروز در سفر به شهرستان پارس‌آباد از طرح توسعه گلخانه یک‌هزار و ۶۰۰ هکتاری پارس آباد بازدید کرد و برای حل مشکلات گلخانه‌داران قول مساعد داد.

وی با بیان اینکه همچنان تاکید بر عنصر تولید راهگشا در مسیر توسعه کشور خواهد بود، تصریح کرد: دولت سیزدهم و رییس جمهور شهید تمام شبانه روز سعی کرد تا فضای توسعه، عمران و آبادانی کشور رو به جلو حرکت کند.

وزیر کشور پارس‌آباد را از مناطق مستعد برای کشت و زرع عنوان محصولات اعلام کرد و گفت: با تکمیل پایاب سد خداآفرین و طرح‌های توسعه ای آبیاری مدرن در منطقه مغان، کشت و زرع افزایش یافته و ظرفیت تولید و اشتغالزایی نیز ارتقا می‌یابد.

وحیدی همچنین از ساحل‌بندی رود ارس در منطقه التان بازدید کرد و افزود: خط مرزی ایران و آذربایجان، خط مرزی امن و ایمنی است که هر ۲ طرف سعی می‌کنند به تعهدات خود عمل کرده و مرز با امنیت مطلوب‌تری را داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های خوبی در مناطق مرزی وجود دارد که امیدواریم با استفاده از موقعیت ملاحظات مرزی بتوانیم فرصت بهره‌مندی مرزنشینان را از مواهب ساحل و تفرجگاه‌های آن به عنوان پروژه گردشگری فراهم کنیم.

وزیر کشور اضافه کرد: احداث تأسیسات گردشگری در منطقه مرزی با رعایت موقعیت و شرایط مرزی بین ایران و آذربایجان مورد توجه خواهد بود و مسئولان امر نیز در این زمینه تلاشی جدی خواهند داشت.

وحیدی در ادامه سفر یک روزه خود به استان اردبیل، دقایقی پیش وارد مشگین‌شهر شد و قرار است عصر امروز چندین طرح و پروژه عمران شهری را در اردبیل به بهره‌برداری برساند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha