کد خبر 258178
۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶

دو شکار نخست سرخابی‌ها از اصفهان می‌آیند؛

توافق استقلال و پرسپولیس با دو ستاره سپاهان

توافق استقلال و پرسپولیس با دو ستاره سپاهان

دو بازیکن تیم فوتبال سپاهان به احتمال زیاد فصل آینده در تهران توپ می‌زنند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ با پایان فصل فوتبالی و اتمام کار تیم‌ها در لیگ برتر و جام حذفی، فعالیت نقل و انتقالاتی باشگاه‌ها برای بستن تیم فصل جدید آغاز شده و مذاکرات با بازیکنان مد نظر به صورت جدی‌تری پیگیری می‌شود. در این میان یکی از باشگاه‌هایی که تغییرات زیادی را در جمع نفراتش انتظار می‌کشد، سپاهان اصفهان است که هر روز اخبار ضد و نقیضی در خصوص خروج ستاره‌های این تیم و پیوستن به سایر رقبا شنیده می‌شود. از پیام نیازمند گرفته تا رامین رضاییان و محمد دانشگر و میلاد زکی‌پور و رضا اسدی و شهریار مغانلو و...، در این میان دو بازیکن سپاهان هستند که بیش از سایرین در آستانه جدایی قرار داشته و با باشگاه جدید خود به توافق رسیده‌اند. محمد کریمی و فرشاد احمدزاده دو بازیکنی هستند که احتمالاً فصل بعد آنها را به جای پیراهن طلایی سپاهان احتمالاً با لباس سرخابی‌های پایتخت خواهیم دید.

فرشاد احمدزاده

فرشاد احمدزاده هافبک اسبق پرسپولیس بار دیگر در توافق با سرخ‌ها قرار است به این تیم بپیوندد. فرشاد احمدزاده که با حضور یحیی گل‌محمدی از این تیم جدا شده بود و پیراهن فولاد و در ادامه سپاهان را بر تن کرده بود، ساعاتی پس از قهرمانی با طلایی‌پوشان با پرسپولیس وارد مذاکره شد و اکنون به توافق نهایی رسیده است.

این در حالیست که بحث جدایی این بازیکن باعث شده بود تا شایعات درباره مذاکره‌اش با استقلال نیز شکل بگیرد. با این حال اکنون پرسپولیس در مذاکره با این بازیکن توانسته توافق ابتدایی را با وی صورت دهد تا به عنوان اولین خرید فصل جدیدش به زودی از وی رونمایی کند.

محمد کریمی

باشـگاه استقلال و محمد کریمی کاپیتان فصـل گذشته سپاهان در جلسه روز گذشته بر سر مائل مالی و کلیات، به توافق نهایی رسیدند.

با این‌حال اما کریمی به مدیران استقلال گفته چون که بزرگ و کاپیتان سپاهان بوده چند روزی را برای پیشنهاد از سپاهان صبر میکند و درصورتی که از سپاهان با او تماسی گرفته نشد با استقلال امضا خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha