کد خبر 258155
۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۵

وزارت بهداشت اعلام کرد؛

افزایش تعداد پارک‌های علم و فناوری سلامت در دولت مردمی از 10 به 17 پارک

افزایش تعداد پارک‌های علم و فناوری سلامت در دولت مردمی از 10 به 17 پارک

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از افزایش تعداد پارک های علم و فناوری سلامت در دولت مردمی از 10 به 17 پارک و توسعه اکوسیستم علم و فناوری در کشور خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی حیات، یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آیین افتتاح همزمان 678 پروژه حوزه سلامت با عنوان یادگار ابراهیم با حضور سرپرست ریاست جمهوری و وزیر بهداشت از استان زنجان با بیان اینکه امروز 10 پروژه حوزه سلامت در این استان افتتاح می شود، گفت: مرکز تخصصی سوانح و سوختگی و بخش سی تی آنژیوگرافی بیمارستان آیت الله موسوی زنجان به همراه چندین پروژه بهداشتی، آموزشی و پژوهشی دیگر آماده خدمت رسانی است.

وی با اشاره به افتتاح پارک علم و فناوری سلامت استان زنجان، از افزایش تعداد پارک های علم و ناوری از 10 به 17 پارک علم و فناوری خبر داد و ادامه داد: دانشگاه های علوم پزشکی دارای اکوسیستم علم و فناوری شده اند و می توانیم شاهد توسعه دانشگاه های نسل 3 در کشور باشیم.

معاون وزیر بهداشت تصریح کرد: امروز همچنین دو خوابگاه دانشجویی در زنجان و همچنین بخش دیالیز، چندین خانه بهداشت و مرکز جامع خدمات سلامت افتتاح می شود و برای این پروژه ها در مجموع 500 میلیارد تومان ساخته و تجهیز شده است.

گفتنی است با حضور سرپرست ریاست جمهوری، رییس دفتر رییس جمهور، وزیر بهداشت و جمعی از مدیران ارشد وزارت بهداشت، ۶۷۸ پروژه حوزه سلامت سراسر کشور در قالب پویش یادگار ابراهیم صبح امروز (شنبه 2 تیرماه) به صورت همزمان و از طریق ارتباط زنده تصویری، افتتاح شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha