کد خبر 258149
۲ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲

راه‌اندازی ۳۰۰۰ نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر تا پایان سال

راه‌اندازی ۳۰۰۰ نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر تا پایان سال

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از افزایش تولید برق در استان خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده ۳ هزار دستگاه نیروگاه تولید برق خورشیدی در استان بوشهر تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استانی حیات؛ غلامرضا حشمتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر شامگاه جمعه در جمع مردم شهرستان کنگان با تقدیر از مردم همیشه در صحنه در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی اظهار داشت: انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری جمعه 8 تیر در پیش‌رو است، در این راستا برای اقتدار نظام اسلامی ایران حضور حداکثری همه مردم در این عرصه بسیار مهم و ضروری است.

وی با اشاره به افزایش دمای هوا در استان بوشهر گفت: افزایش دمای هوا منجر به استفاده بیشتر از لوازم خنک‌کننده و سردکننده می‌شود و در این راستا مصرف بهینه برق و پرهیز از استفاده لوازم برقی غیرضروری در زمان پیک مصرف باید مورد توجه ویژه قرار گرفته شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با بیان دستاوردهای دولت شهید آیت‌الله رئیسی در یک‌هزار روز خدمت صادقانه گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای آن در استان بوشهر عدم اعمال خاموشی برق برای بخش خانگی در 2 سال اخیر می‌توان برشمرد.

وی با بیان گزارش عملکرد خادمان مردم در صنعت برق از احداث و اجرای عملیات بیش از 400 نیروگاه خورشیدی با ظرفیت هرکدام 5 کیلوواتی حمایتی و برنامه‌ریزی برای ایجاد 3 هزار نیروگاه برق خورشیدی دیگر تا پایان امسال در استان خبر داد.

حشمتی با اشاره به اینکه در کشور مصرف برق از 73 هزار مگاوات عبور کرده است گفت: با توجه به افزایش مصرف بیش از 73 هزار مگاوات که رکورد بی‌سابقه در این روزها محسوب می‌شود بر لزوم رعایت الگوی مصرف برق به ویژه نصب اپلیکیشن با انرژی که با کاهش مصرف خصوصاً وسایل سرمایشی و تنظیم درجه کولر بر روی 24 درجه مشترکان برق می‌توانند از هزاران جایزه ارزشمند برخوردار شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha