کد خبر 258131
۲ تیر ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۱

در گفتگو با «حیات» مطرح شد؛

توصیه یک نماینده مجلس به کاندیداها برای ایجاد تحول اقتصادی در کشور

توصیه یک نماینده مجلس به کاندیداها برای ایجاد تحول اقتصادی در کشور

نماینده نقده در مجلس با بیان اینکه قابل پیش بینی نیست که در صورت رئیس جمهور شدن کدام کاندیدا، شرایط اقتصادی و معیشت مردم بهبود خواهد یافت، گفت: چنانچه دو مولفه امنیت داخلی و گسترش ارتباطات بین‌المللی رعایت شود، قطعا شاهد تحول در اقتصاد کشور خواهیم بود.

عبدالکریم حسین‌زاده، نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات، در رابطه با صحبت‌های کاندیداها قبل از انتخابات اظهار کرد: ۲ مولفه برای کشور بسیار مهم است؛ اول، امنیت‌ داخلی و دوم، ارتباطات خوب با جهان است.

وی افزود: امروزه بسیاری از کشورهای برای توسعه اقتصادی خود با کشورهای متعددی ارتباط برقرار می‌کنند، به‌طور مثال در چند ماه گذشته، ترکیه حملاتی به آن سوی مرز باشماق داشت ولی همزمان با آن، صادرات خود به کشورهای دیگر را نیز انجام می‌داد، این بدان معناست که اجازه نمی‌دادند موضوعات سیاسی در حوزه تعاملات اقتصادی‌شان مداخله‌گر باشد.

نماینده نقده در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه قابل پیش‌بینی نیست که در صورت انتخاب کدام کاندیدا به عنوان رئیس جمهور شرایط اقتصادی و معیشت مردم بهبود خواهد یافت، ادامه داد: چنانچه دو مولفه مذکور رعایت شود قطعا شاهد تحول در اقتصاد کشور خواهیم بود.

وی در رابطه با نیاز مسکن در کشور خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که در کشور ما هم در رابطه با مسکن مهر و هم مسکن ملی وجود دارد این است که دولت به‌عنوان پیمانکار در حوزه‌هایی مثل مسکن ورود می‌کند؛ در حالیکه دولت، مسکن‌ساز نیست؛ به‌همین دلیل است که روند ساخت مسکن با اختلال مواجه می‌شود.

حسین‌زاده همچنین گفت: دولت باید در فضای کوچک‌سازی، ناظر بر این حوزه‌ها باشد و  اجازه دهد بخش خصوصی واقعی، نه بخش‌های خصولتی ورود کنند که در این‌صورت کیفیت ساخت و سازها نیز بالا می‌رود و مسکن با قیمت تمام شده ارزان‌تر تحویل مردم می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha