کد خبر 258089
۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۸

برنامه‌ریزی برگزاری نخستین کنسرت در تخت جمشید؛ همه بلیت‌ها فروخته شد

برنامه‌ریزی برگزاری نخستین کنسرت در تخت جمشید؛ همه بلیت‌ها فروخته شد

نخستین کنسرت موسیقی در تخت جمشید را علیرضا قربانی برگزار می‌کند که به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس، همه بلیت‌های آن فروخته شد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ روابط‌عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس، جمعه از قول محمدثابت اقلیدی اعلام کرد: مردم استقبال بی نظیری از چنین برنامه ای کردند و درساعات اولیه بلیت ها فروش رفت.

وی افزود: این موضوع حکایت از اشتیاق و استقبال مردمی نسبت به برگزاری این رویداد در یک مجموعه جهانی دارد و از چنین رویدادهایی حمایت و استقبال می کنیم.

ثابت اقلیدی ادامه داد: این برنامه ۹ تیر ماه برگزار می‌شود و پهنه اصلی تخت‌جمشید و با جانمایی تعداد گسترده‌ای از صندلی‌ها برای مخاطبان آماده می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی فارس اضافه کرد: تمام جوانب کار برای اجرای چنین کنسرتی در یک مجموعه تاریخی با دقت و نظارت کارشناسان حوزه میراث فرهنگی گردشگری استان سنجیده شده است.

ثابت اقلیدی با بیان اینکه برگزاری رویدادها در اماکن تاریخی و فرهنگی فرصت طلایی برای جذب بیشتر گردشگران و ماندگاری ساعت بازدید است، اظهار کرد: این رویداد بزرگ ملی نشاط اجتماعی را به همراه دارد و می تواند به افرایش ورود گردشگر به استان فارس و شهر شیراز کمک کند.
او گفت: در حال حاضر استان فارس به مرکز و کانون رویدادها تبدیل شده است و بی شک این موضوع تاثیر به سزایی در توسعه و اقتصاد گردشگری استان دارد و بزودی رویدادهای گردشگری ، فرهنگی و مذهبی پیش بینی شده برای تابستان امسال را معرفی و اجرا خواهیم کرد که هدف از اجرای این رویدادها شناخت گردشگران و جامعه هدف استان از ظرفیت ها، توانمندی ها و پتاسیل های گردشگری فارس است.
ثابت اقلیدی با اشاره به برگزاری جشنواره بین‌المللی چند رسانه‌ای، بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی ها این جشنواره که یکی از مهم ترین رویداد های بین المللی کشور است به میزبانی شیراز و در پاییز امسال برگزار خواهد شد که بی تردید تاثیر و نقش به سزایی در معرفی جاذبه های تاریخی ، فرهنگی و گردشگری همچنین ظرفیت های بالقوه و بالفعل استان فارس در حوزه های میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی دارد.

وی گفت: امروزه گردشگری رویداد، از مهم ترین شاخه‌های گردشگری است که بیشتر کشورهای پیشرو این صنعت از آن بهره می‌برند و اماکن تاریخی فرهنگی استان فارس نیز هم اکنون کانونی برای برگزاری رویدادهای ملی شده و جدا از رویدادهای فرهنگی وهنری که در طول ایام هفته در این اماکن به ویژه آرامگاه حافظ و سعدی برگزار می شود میزبان برگزاری رویدادهای ملی در اماکن تاریخی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha