کد خبر 258030
۱ تیر ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۰

در گفتگو با «حیات» عنوان شد؛

فروشگاه‌های مجازی میادین میوه تره بار مشکل فنی ندارند

فروشگاه‌های مجازی میادین میوه تره بار مشکل فنی ندارند

سرپرست سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: تا به الان با باگی در فروشگاه‌های اینترنتی میادین میوه تره بار مواجه نشدیم

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، شهروندان برای خرید راحت‌تر از میادین میوه و تره بار به سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی شهرداری و این میادین مراجعه می‌کنند اما مواقعی شده است که این سایت‌ها با نواقص فنی روبرو شده‌اند و خرید شهروندان را دچار مشکل کرده است.

مهدی بختیاری‌زاده، سرپرست سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی حیات، اظهار کرد: سامانه فروشگاهی ما توسط تیم قوی در سازمان فاوا طراحی شده است و آنچه که از متخصصان شنیده شده، سامانه به شدت سامانه قوی است.

وی درمورد باگ‌هایی که درباره این سامانه گزارش شده، اینگونه توضیح داد: ما تا به الان با باگی در این سامانه مواجه نشدیم و سامانه به‌طور مداوم به فعالیت خود ادامه می‌دهد و خدمات خوبی هم به شهروندان عرضه می‌کند.

سرپرست سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اشاره به خدمات گسترده فروشگاه‌های اینترنتی میادین میوه تره‌بار، توضیح داد: در حوزه میوه و تره‌بار، لبنیات، آبزیان در حال حاضر در سامانه به مردم خدمات ارائه می‌دهیم و چند روزی است که حوزه گوشت، مرغ و برنج که جزو کالاهای اساسی به حساب می‌آید هم به این سامانه افزوده شده است.

گفتنی است یکی از مزایای خرید آنلاین از سازمان میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران صرفه جویی در وقت و همچنین کاهش ترافیک برای شهروندان خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha