کد خبر 258028
۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۰

یورو ۲۰۲۴؛

یوویچ فرشته نجات صربستان شد/ تساوی سه شیر با یک نمایش دور از انتظار

یوویچ فرشته نجات صربستان شد/ تساوی سه شیر با یک نمایش دور از انتظار

دو بازی دیگر از رقابت‌های جام ملت‌های اروپا پیگیری شد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ هفدهمین دوره جام ملت‌های اروپا (یوفا) از ساعت 16:30 امروز (پنجشنبه - به وقت تهران) با برگزاری دیدار اسلوونی و صربستان از گروه C و در در ورزشگاه آلیانتس آره‌نای شهر مونیخ پیگیری شد. این بازی که قضاوت آن برعهده ایستوان کواکس از رومانی بود، با تساوی یک - یک پایان یافت.

در نیمه اول اسلوونی خطرناک‌ترین موقعیت را خلق کرد و در دقیقه 38 تا آستانه رسیدن به گل اول بازی پیش رفت، اما ضربه «تیمی مکس الشنیک» به تیر عمودی دروازه صرب‌ها خورد و توپ برگشتی را هم بنجامین ششکو به بیرون زد. در دقیقه 42 هم یان اوبلاک دروازه‌بان سرشناس تیم ملی اسلوونی، میتروویچ را در گلزنی ناکام گذاشت.

در نیمه دوم اسلوونی مزد بازی خوبش را گرفت و کارنیچنیک در دقیقه 69 توپ ارسالی الشنیک را با ضربه‌ای ساده وارد دروازه‌ صربستان کرد. دو دقیقه بعد از این گل، شاگردان دراگان استویکوویچ که برای زدن گل تساوی جلو کشیده بودند، توسط میتروویچ صاحب موقعیت خوبی شدند که ضربه این بازیکن در حالی که در چند قدمی دروازه بود و کاری هم از دست اوبلاک برنمی‌آمد، به تیر افقی دروازه برخورد کرد و در ادامه مدافع اسلوونی توپ را دور کرد.

در ادامه تلاش صرب‌ها برای رسیدن به گل تساوی بی‌نتیجه بود، تا اینکه لوکا یوویچ که در دقیقه 64 به جای دوشان ولاهوویچ به بازی آمده بود، در دقیقه 5+90 روی یک ضربه کرنر با ضربه سر دروازه حریف را بازکرد و امیدهای صربستان برای صعود از مرحله گروهی را زنده نگه داشت.


در دیگر دیدار این گروه تیم ملی انگلیس در دومین دیدارش در مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال یورو ۲۰۲۴ مقابل دانمارک به تساوی رضایت داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین دیدار از روز هفتم رقابت‌های فوتبال یورو 2024، تیم‌های انگلیس و دانمارک از ساعت 19:30 در ورزشگاه فرانکفورت آره‌نا به مصاف هم رفتند و نتیجه یک - یک رقم خورد.

ابتدا هری کین در دقیقه 18 برای انگلیس گلزنی کرد، اما «مورتن هیولماند» در دقیقه 34 کار را به تساوی کشاند.

قضاوت این مسابقه بر عهده آرتور سوارس دیاس از پرتغال بود که به وسترگارد، نورگارد و مایله از دانمارک و گالاگر از انگلیس کارت زرد نشان داد.

دو تیم در این بازی، عملکرد برابری ارائه کردند. انگلیس با وجود ستاره‌های زیادی که در ترکیب داشت، نتوانست بر حریف مسلط شود و موقعیت زیادی هم برای گلزنی نداشت. بهترین فرصت سه‌شیر برای گلزنی در دقیقه 56 بود که شوت زمینی فیل فودن به تیر عمودی برخورد کرد.

در سوی مقابل دانمارکی‌ها با روحیه جنگجویانه‌شان کار را برای انگلیس سخت کرد و حتی چند موقعیت هم داشتند که با بی‌دقتی از دست دادند.

انتظار می‌رفت که انگلیس عملکرد بهتری ارائه کرد، اما تیم تحت هدایت گرت ساوت‌گیت نمایش ضعیفی داشت و در نهایت مساوی کرد.

انگلیس با این تساوی 4 امتیازی شد و در صدر گروه C باقی ماند. دانمارک نیز 2 امتیازی شد و در رده دوم ایستاد.

در همین چارچوب امشب یک دیدار دیگر برگزار می‌شود و از ساعت 22:30 دیدار حساس اسپانیا و ایتالیا آغاز می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha