کد خبر 257977
۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰

عضو هیات رئیسه مجلس در گفتگو با «حیات»:

طرفداران نامزدها، به رقبا بی‌احترامی نکنند + فیلم

طرفداران نامزدها، به رقبا بی‌احترامی نکنند + فیلم

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: توقع ما از طرفداران نامزدهای محترم بر اساس توصیه‌های مقام معظم رهبری این است که به رقبا بی‌احترامی نکنند.

روح‌الله متفکر آزاد، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات و در رابطه با چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: پس از شهادت رئیس‌جمهورمان، آیت‌الله رئیسی و هیات همراه، طبق قانون اساسی در کمتر از پنجاه روز باید انتخابات زودهنگام برگزار شده که درحال حاضر براساس برنامه وزارت کشور بنابراین است که این انتخابات در کمتر از چهل روز برگزار شود.

وی اضافه کرد: امیدواریم ان‌شاءالله کشور عزیزمان با شناختن رئیس‌جمهور جدید محکم‌تر از گذشته در مسیر پیشرفت تعالی خود حرکت کند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، افزود: توصیه من به نامزدهای تایید صلاحیت‌شده این است که فضای یکدلی و سرمایه ‌اجتماعی که پس از شهادت آیت‌الله رئیسی با یک روح حماسی در کشور توام شده را با جدل‌های حاشیه‌ای خراب نکنند و به توان خودشان و راه‌حل‌های اداره کشور بپردازند.

متفکر آزاد ضمن تاکید بر توصیه‌های مقام معظم رهبری در این خصوص گفت: توقع ما از طرفداران نامزدهای محترم، بر اساس توصیه‌های مقام معظم رهبری این است که به رقبا بی‌احترامی نکنند تا بتوانیم یک انتخابات ریاست جمهوری قاطع و همدلانه داشته باشیم که موجب افزایش سرمایه اجتماعی و حرکت به سمت راه‌حل‌ها شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha