کد خبر 257804
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲

رئیس مرکز مدیریت حوادث البرز خبر داد:

ضرب‌وشتم پرسنل اورژانس البرز حین ماموریت

ضرب‌وشتم پرسنل اورژانس البرز حین ماموریت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز از ضرب‌وشتم پرسنل اورژانس حین انجام ماموریت خبر داد از این بابت ابراز تاسف کرد.

به گزارش گروه استانی حیات،‌ مهدوی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز اظهار کرد: در پی اعلام گزارش مبنی بر کاهش سطح هوشیاری بیمار خانم 53 ساله به دنبال فوت همسر به مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی 115، کارشناسان اورژانس به محل فوریت اعزام شدند.

وی افزود: با حضور تیم اورژانس 115 بر بالین بیمار و انجام اقدامات اولیه اورژانسی، تصمیم بر انتقال بیمار به بیمارستان گرفته شد که در حین انتقال، همراه بیمار از کارشناس فوریت‌های پزشکی سئوالی مبنی بر اینکه بیمار به کدام بیمارستان منتقل می‌شود می‌پرسد که به دلیل شلوغی محل و انجام اقدامات درمانی توسط پرسنل اورژانس برای بیمار ، متوجه سوال همراه بیمار نمی شوند.در این حین همراه بیمار باعصبانیت و به همراه تعدادی از اقوام به کارشناسان 115 حمله کرده و اقدام به ضرب و جرح آنان می نمایند و منجر به آسیب از ناحیه سر و شکستگی بینی یکی از کارشناسان می شوند .

وی اضافه کرد: در نهایت این ضرب و شتم باعث تحت درمان قرار گرفتن کارشناس فوریت پزشکی و بستری شدن وی در بیمارستان می شود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان البرز در پایان گفت: قطعا در کنار ارائه خدمت به مردم شریف، حراست و حمایت از همکاران تلاشگر اورژانس 115 از اولویت های مهم سازمان اورژانس است و هرگونه تعدی را از طریق مراجع قضایی تاحصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha