کد خبر 257739
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد؛

بیش از ۵ تن و ۶۰۰ کیلوگرم موادمخدر در سال‌جاری کشف شد/ توقیف همه اموال قاچاقچیان 

بیش از ۵ تن و ۶۰۰ کیلوگرم موادمخدر در سال‌جاری کشف شد/ توقیف همه اموال قاچاقچیان 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد که از ابتدای سال‌جاری تا کنون بیش از  ۵ تن و ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، روز چهارشنبه ۳۰ خردادماه در رونمایی از کشفیات پلیس خصوصا کشف ۳۵۰ کیلوگرم هروئین، اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، بیش از  ۵ تن و ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است.

وی ادامه داد: پلیس امروز در همه زمینه‌ها توفقیات خوبی داشته و با جدیت تمام مبارزه با مواد مخدر را دنبال می‌کند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره کشف محموله جدید و دستگیری قاچاقچیان، بیان کرد: به تازگی نیز ۳۵۰ کیلوگرم هروئین کشف شد در پی آن ۳ تریلر توقیف شد. پلیس با تجهیزات ویژه ای که در اختیار دارد در تمامی حوزه‌ها توفیقاتی خوبی دارد. مأمورین ما از داخل ۳ تریلر که حداقل ۶۰ تن بار داشت توانستند ۳۵۰ کیلوگرم هروئین کشف کنند.

وی افزود: همچنین محموله‌ای کشف شد که ماده مخدر شیشه را تغییر داده و به شکل پلاستیک در تغییر داده بودند اما با این حال مامورین ما هوشیارانه این اقلام را کشف کردند.

محمدیان با اشاره به تلاش شبانه روز پلیش برای مبارزه با قاچاقچیان، تاکید کرد: ندیدن معتاد در محله‌ها با مبارزه‌های پلیس همراه است. در این راستا توزیع کنندگان هیچ وقت امنیت ندارند.

وی با بیان اینکه معتادان متجاهر نیز جمع‌آوری شده و با توزیع کنندگان برخورد می‌شود، یادآور شد: پلیس در این راستا شب و روز نمی‌شناسد تا جوانان شهرمان در امنیت و سلامت باشند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، همچنین گفت: یکی از اقداماتی که پلیس انجام می‌دهد، شناسیایی اموال قاچاقچیان است و کسانی‌که به سمت این تخلف می‌روند، باید بدانند اموالشان توقیف می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha