کد خبر 257734
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹

علیرضا نیکبخت در گفتگو با «حیات»:

تکلیف استقلال را هرچه زودتر مشخص کنید/ نکونام باید به کارش ادامه دهد

تکلیف استقلال را هرچه زودتر مشخص کنید/ نکونام باید به کارش ادامه دهد

پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت این تیم در نقل و انتقالات صحبت کرد.

علیرضا نیکبخت در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت این روزهای استقلال اظهار داشت: استقلال که دچار بلاتکلیفی است و مشخص نیست قصد دارند چکار کنند. نه مدیرعامل باشگاه مشخص شده و نه تکلیف نیمکت فصل آینده معلوم است و مالکان جدید هم نمی‌آیند بگویند هدفشان و برنامه‌شان چیست و فقط هر روز اخبار ضد و نقیض از رسانه‌ها منتشر می‌شود. هوادار هم گناه دارد و نمی‌داند تکلیفش چیست. به نظرم هر تصمیمی قرار است گرفته شود زودتر اتفاق بیافتد تا تیم تکلیف خودش را بداند و فصل نقل و انتقالات را در پیش داریم و نباید مثل هر سال زمان طلایی را از دست بدهیم. امیدوارم طی چند روز آینده یا نهایتاً تا پایان هفته بعد وضعیت مدیریت و نیمکت تیم و بودجه نقل و انتقالات و مواردی از این دست مشخص شده باشد.

وی در مورد وضعیت نیمکت استقلال گفت: امیدوارم نکونام به کار خودش ادامه دهد. می‌گویند باشگاه در حال مذاکره و بستن تیم از روی لیست نکونام است ولی چرا نمی‌آیند اعلام کنند که او فصل بعد هم سرمربی استقلال است که این همه حاشیه ایجاد نشود؟ عملکرد نکونام خوب بوده و اگرچه نتوانسته تیم را قهرمان کند ولی کاری کرد که دست کمی از قهرمانی نداشت. حالا شاید یک عده به مصاحبه‌هایش انتقاد داشته باشند ولی از لحاظ فنی کار او خوب بوده و بهتر است فصل بعد هم به کارش ادامه دهد. او تیم را می‌شناسد و مربی جدید تا بخواهد با شرایط تیم آشنا شود یک نیم فصل طول می‌کشد و قهرمانی فصل بعد را هم از دست می‌دهیم.

پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت تیم ملی هم عنوان کرد: تیم ملی با برنامه جلو می‌رود و کادرفنی بازیکنان جدید اضافه کرده و به مرور در بازی‌ها از آنها استفاده می‌کند. امیدوارم در مرحله بعدی نتایج خوبی بگیریم و در کنار تزریق چهره‌های جدید بتوانیم مقتدر هم عمل کنیم تا روحیه تیمی بالا برود و جایگاه خوبی هم در سیدبندی جام جهانی داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha