کد خبر 257716
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۱

با اعلام سرپرست استاندار آذربایجان شرقی:

مراسم اربعین شهدای خدمت هفتم تیر برگزار می‌شود

مراسم اربعین شهدای خدمت هفتم تیر برگزار می‌شود

سرپرست استاندار آذربایجان شرقی گفت: مراسم اربعین شهدای خدمت روز پنجشنبه ۷ تیرماه در تبریز و مراغه برگزار می شود.

به گزارش گروه استانی حیات،‌ تراب محمدی سرپرست استاندار آذربایجان شرقی در جلسه هماهنگی مراسم اربعین شهدای خدمت اظهار داشت: مراسم اربعین شهدای خدمت ساعت 10 تا 12 روز پنج‌شنبه، هفتم تیر در مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز برگزار می‌شود.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی افزود: با توجه به دفن پیکر شهید مالک رحمتی در شهر مراغه، مراسم اربعین این شهید بزرگوار و دیگر شهیدان خدمت، ساعت 17 همان روز در مراغه نیز برگزار می‌شود. 

وی با تاکید بر برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم اربعین شهدای خدمت در استان، خاطر نشان کرد: شایسته است با اهتمام هیئت ها و مواکب حسینی برپایی موکب‌های حسینی در این مراسم در دستور کار باشد و شهرداری تبریز نیز فضاسازی لازم را برای برگزاری برازنده مراسم اربعین شهدای خدمت انجام دهد.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی در ادامه به خصوصیات بارز شهدای خدمت اشاره کرد و گفت: گشاده‌رویی با مردم، تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیری، ویژگی مشترک شهدای خدمت بود.

محمدی اضافه کرد: خدمت صادقانه آن بزرگواران راهی فراروی ما قرار داد که در مسیر خدمت به مردم و تلاش برای تعالی و ترقی، خستگی نشناسیم.

وی در پایان اظهار داشت: شهید آیت‌الله آل‌هاشم و شهید رحمتی، لنگر وحدت و همدلی در استان بودند و مردم قدرشناس استان با حضور پرشور در مراسم اربعین شهدای خدمت باری دگر با آرمان های والای این شهدا بیعت خواهند کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha