کد خبر 257695
۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۳

گروه ایران در جام جهانی سخت است

گروه ایران در جام جهانی سخت است

کاپیتان تیم ملی فوتسال گفت: گروهی که تیم ملی ایران در آن قرار گرفته سخت است و امیدوارم دل مردم را در جام جهانی شاد کنیم.

به گزارش گروه ورزشی حیات، علی اصغر حسن زاده در حاشیه مراسم برترین‌های فوتسال در سال ۰۳- ۱۴۰۲ اظهار داشت: برگزاری چنین مراسم‌هایی به فوتسال ایران شخصیت می‌دهد و باید از کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال بابت برگزاری هر ساله این مراسم تقدیر و تشکر کرد.

او ادامه داد: کشورهای پرتغال و اسپانیا هم چنین برنامه‌هایی را برای لیگ‌های فوتسال خود برپا می‌کنند و باعث خوشحالی است که در ایران هم هر سال این مراسم برگزار می‌شود.

کاپیتان تیم ملی فوتسال درباره روند آماده سازی ایران برای حضور در جام جهانی گفت: قطعاً شرایط و سطح مسابقات جام جهانی فوتسال با جام ملت‌های آسیا متفاوت است. فوتسال رشته‌ای است که در المپیک حضور ندارد و به همین جهت جام جهانی بالاترین سطح مسابقات در این رشته است. تیم ملی ایران در گروه به نسبت سختی قرار گرفته و ما برای کسب بهترین نتیجه تمام تلاشمان را می‌کنیم.

حسن زاده افزود: فرصت زیادی تا آماده سازی برای جام جهانی نداریم. تا پیش از آغاز جام جهانی، ۶ هفته از مسابقات لیگ برتر پیش از آغاز جام جهانی برگزار می‌شود و امیدوارم شرایط خوبی را شاهد باشیم.

او در رابطه با اضافه شدن مربی خارجی به کادر فنی تیم ملی گفت: این مساله در حوزه کادر فنی قرار دارد و من بازیکن هستم و نمی‌توانم در رابطه با آن صحبت کنم. مهم هم فکری بین بازیکنان و کادر فنی است.

حسن زاده در پایان گفت: من پس از قهرمانی در آسیا هم گفتم الان هم می‌گویم بهتر است هر چه زودتر برای جلوگیری از اتلاف وقت، فدراسیون فوتبال خواسته‌های کادر فنی را اجابت کند و انشاالله در جام جهانی هم دل مردم شاد کنیم و هم نتایج بسیار خوبی را کسب کنیم.

منبع مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha