کد خبر 257665
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۱

نماینده رشت در گفتگو با «حیات» مطرح کرد:

لزوم اعزام هیات حقیقت‌یاب برای بررسی علت حادثه آتش سوزی بیمارستان قائم رشت + فیلم

لزوم اعزام هیات حقیقت‌یاب برای بررسی علت حادثه آتش سوزی بیمارستان قائم رشت + فیلم

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه ما این است که خیلی زود با مشخص کردن علت حادثه و پیشگیری از تکرار چنین حوادثی، مرهمی بر زخم خانواده‌های داغدار بگذاریم.

محمدرضا احمدی، نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات، در رابطه با حادثه‌ای که شب گذشته در بیمارستان قائم رشت رخ داد، گفت: متاسفانه باخبر شدیم که در شب گذشته حادثه ناگواری در یکی از بیمارستان‌های شهر رشت به نام بیمارستان قائم اتفاق افتاد. در جریان این حادثه ناشی از مرکز CPU بیمارستان به دلایل نامعلوم منفجر و باعث قطع برق و بیمارستان و نفوذ دود و آتش به بخش‌های مختلف بیمارستان شد.

وی افرود: در همان لحظات اولیه بروز حادثه آتش‌نشانان و امدادگران در صحنه حاضر شدند و حدود ۱۲۰ نفر را به دیگر بیمارستان‌ها منتقل کردند. اما با توجه به این تلاش حدود ۹ نفر در این حادثه جان خود را از دست دادند و چند نفر از مجروحان هم حال نامساعدی دارند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: من امروز در صحن مجلس ضمن تذکر به وزیر بهداشت و سرپرست نهاد ریاست جمهوری درخواست کردم که هرچه سریع‌تر هیات حقیقت‌یابی برای بررسی علت حادثه اعزام کنند. نکته خوبی که همکاران ما امروز اشاره کردند این بود چگونه برای یک ماشین معاینه فنی داریم اما برای بیمارستان‌ها و مرلکز دولتی اینچنینی بررسی‌های فنی وجود ندارد؟

احمدی با بیان اینکه وظیفه‌مان این است که خیلی زود با مشخص کردن علت حادثه و پیشگیری از تکرار چنین حوادثی مرهمی بر زخم خانواده‌های داغدار بگذاریم، گفت: باید هرچه سریع‌تر به وضعیت بیمارانی که به دیگر بیمارستان‌ها منتقل شدند، نیز رسیدگی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha