کد خبر 257279
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اعلام کرد:

دستگیری ۴۷ سارق در ۴۸ ساعت گذشته در اصفهان

دستگیری ۴۷ سارق در ۴۸ ساعت گذشته در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری ۴۷ سارق حرفه ای طی ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه  استانی حیات؛ سرهنگ حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار کرد: مأموران انتظامی کلانتری‌های فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان طی ۴۸ ساعت گذشته حین گشت زنی‌های هدفمند و هوشمند و حضور مقتدرانه در اماکن پر تردد و پارک‌ها و نیز گشت زنی‌های شبانه موفق دستاوردهای خوبی در زمینه مقابله با سرقت در این شهرستان کسب کردند.

وی به کشف ۱۶ دستگاه خودرو مسروقه و ۴ دستگاه موتور سیکلت مسروقه اشاره کرده و اظهار داشت: در این بازه زمانی مأموران انتظامی کلانتری‌های شهرستان در عملیات‌های جداگانه موفق به دستگیری ۴۷ نفر سارق و کشف ۷۶ فقره سرقت شدند که ۱۶ فقره آنها منجر به کشف خودروی مسروقه و ۴ مورد نیز منجر به کشف موتور سیکلت مسروقه شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در ادامه به کشف ۳ فقره دوچرخه مسروقه، ۴ مورد سرقت از اماکن و معابر، ۴۳ مورد سرقت داخل خودرو، ۴ فقره سرقت کابل برق و ۲ فقره کش روزنی اشاره کرد.

وی از تحویل متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و گفت: طرح‌ها و برنامه‌های مقابله با سرقت پلیس شهرستان اصفهان با قوت و قدرت تمام در حال انجام است و تمامی کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در این زمینه فعال هستند و اقدامات خود را به صورت روزانه انجام می‌دهند که با موفقیت‌های خوبی نیز همراه بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha