کد خبر 257269
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲

رئیس سازمان نوسازی مدارس اعلام کرد:

تکمیل ۸۲۰۰ پروژه آموزشی در اولویت سازمان نوسازی مدارس است

تکمیل ۸۲۰۰ پروژه آموزشی در اولویت سازمان نوسازی مدارس است

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از تکمیل ۸۲۰۰ پروژه آموزشی در اولویت سازمان نوسازی مدارس خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، حمیدرضا خان‌محمدی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با گرامیداشت یاد رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی اظهار کرد: مفتخریم که در دولت مردمی شهید جمهور که تحولی شگرف در خدمت‌رسانی ایجاد و فضای جامعه را امیدوار و زنده کرد، فرصت خدمت پیدا کردیم.

وی با اشاره به ویژگی‌های خاص رویکرد و رفتار شهید آیت‌الله رئیسی افزود: نگاه عادلانه به همه امور و در سراسر کشور که در موضوع مدرسه‌سازی و عدالت آموزشی نیز مورد تاکید شهید جمهور بود، بحث مهم و قابل توجهی است و مهم است که نگاه عدالت‌محور در تمام موارد مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: در معماری، پویایی و کانون تربیت و توجه به پیشرفت در مدرسه نیز رئیس‌جمهور همواره دغدغه‌مند بود و در آخرین سفرشان به استان مازندران نیز یک مدرسه روستایی را افتتاح کرد و همواره به این نکته توجه ویژه داشت.

وی تاکید کرد: نقشه راه سازمان نوسازی مدارس معلوم است و راهکارهای ما بر مبنای دو خط سیر برنامه هفتم و سند تحول بنیادین پیش می‌رود که در این راستا باید برش‌های استانی استخراج و تهیه شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به جایگاه اثرگذار معاونت‌های فنی و اجرایی در راهبری برنامه‌ها اضافه کرد: این جمع نقش مهمی در افزایش طول عمر سازه و کیفیت یادگیری دارند و مهم است که بدانیم پیمانکاران شرکای دلسوز سازمان هستند.

خان‌محمدی با اشاره به اینکه ساخت مدرسه باید بر اساس تربیت تمام‌ساحتی باشد، همچنین گفت: اکنون ۸۲۰۰ پروژه آموزشی با ۴۵ هزار کلاس درس در سراسر کشور وجود دارد و اولویت سازمان نوسازی مدارس تکمیل این طرح‌ها است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha