کد خبر 257057
۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۴

گزینه متهم به فساد در فوتبال نزدیک به نیمکت پرسپولیس

گزینه متهم به فساد در فوتبال نزدیک به نیمکت پرسپولیس

گزینه جدی نیمکت پرسپولیس ارتباط نزدیکی با یکی از متهمان پرونده فساد در فوتبال دارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ باشگاه پرسپولیس این روزها و پس از منتفی شدن ادامه حضور اوسمار ویرا در این تیم به دنبال سرمربی جدیدی برای فصل آینده است و جدی‌ترین گزینه سرخپوشان در این راه دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات سابق تیم ملی است که این روزها در کرواسی فعالیت دارد و پیش از این هم نیمکت پرسپولیس به او پیشنهاد شده بود.

در خبرها آمده است که طرفین در مذاکرات اولیه بر سر دستمزد این سرمربی به توافق نرسیدند و از این رو مذاکرات به بن بست خورده است ولی طبق شنیده‌ها مسئولان پرسپولیس قرار است پیشنهاد دومی به او بدهند تا شاید شرایط همکاری میان طرفین برقرار شود، هرچند اختلاف رقم میان دو طرف کمی زیاد است و به توافق رسیدن در این شرایط سخت به نظر می‌رسد.

یکی از مواردی که در خصوص اسکوچیچ وجود دارد این است که در زمان حضورش در ایران با یکی از افرادی که نامش به عنوان یکی از متهمین پرونده فساد در فوتبال ایران مطرح شده ارتباط خوبی داشته و چه بسا با پیگیری این پرونده و باز شدن ابعاد جدیدی از آن، این موضوع برای اسکوچیچ هم در مسیر بازگشتش به ایران دردسرساز شود. باید دید در نهایت سرنوشت این پرونده و البته شرایط حضور اسکوچیچی در پرسپولیس چطور پیش خواهد رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha