کد خبر 257051
۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵

معاون قوه قضائیه:

خلأ رئیس‌جمهور شهید با مشارکت بالا و انتخاب اصلح جبران شود

خلأ رئیس‌جمهور شهید با مشارکت بالا و انتخاب اصلح جبران شود

معاون قوه قضائیه گفت: لازم است با تمام توان خلأ رئیس‌ جمهور جبران شود و مردم با مشارکت بالا در انتخابات و انتخاب فرد اصلح در هشتم تیرماه حماسه‌ای دیگر رقم بزنند که سبب یأس دشمنان و خرسندی دوستداران نظام شود.</span></h2>

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ حجت الاسلام صادق رحیمی آتانی معاون قوه قضائیه در یادواره شهدای روستای آتان از توابع بخش الموت شرقی و شهدای خدمت که ظهر امروز با حضور سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مسجد صاحب الزمان (عج) این روستا برگزار شد، اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن به فکر مهار این حرکت بزرگ بود و اولین شیطنت خود یعنی در جنگ را تحمیل کرد. این جنگ، فقط با صدام نبود بلکه جنگی رقم خورد که در آن ۸٠ کشور از دشمن ما حمایت کردند.
وی افزود: سازمان سیا تصاویر ماهواره‌ای از مواضع نظامی و تاسیسات نفتی کشورمان را تهیه و در اختیار صدام قرار می‌داد. در آن برهه حتی آمریکا و اتحاد جماهیر شوروی سابق نیز برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران همسو بودند و برای کمک به صدام نیروها و فرماندهان خود را اعزام کردند.
معاون قوه قضاییه ادامه داد: جنگ هشت ساله، جنگ با دنیای کفر و استکبار بود که فاتح آن، حضرت امام خمینی (ره) و مردم غیور و رزمندگان اسلام بودند.
حجت الاسلام رحیمی آتانی اضافه کرد: دشمنان با برپایی اغتشاشات سال ۱۴۰۱ فکر می‌کردند می توانند جمهوری اسلامی ایران را به سقوط بکشانند اما به برکت خون شهدا و رزمندگان، امروز کشورمان عزتمندانه به یک قدرت برتر در دنیا تبدیل شده‌است.
وی با اشاره به ابعاد عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی، گفت: امروز بر خلاف گذشته، نه تنها واردکننده موشک و پهباد نیستیم بلکه جزو صادرکنندگان برتر صنعت نظامی دنیا هستیم.
این مقام قضایی در ادامه آیت الله رئیسی را فردی متدین، خدوم و سرباز ولایت و خدمتگزار دانست و بیان کرد: این شهید بزرگوار عمر خود را صرف انقلاب و خدمت به محرومین و مستضعفین کرد. می‌طلبد مردم با مشارکت بالا در انتخابات و انتخاب فرد اصلح در هشتم تیرماه حماسه ای دیگر رقم بزنند تا سبب یاس دشمنان و خرسندی دوستداران نظام ‌شود.
حجت‌الاسلام رحیمی آتانی در بخش دیگری از سخنان خود به آیه ۱۶۹ مبارکه آل عمران «وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ» اشاره کرد و توضیح داد: «شهید» زنده است و طبق فرمایش شهید حاج قاسم سلیمانی که برگرفته از روایات است، شرط شهید شدن شهید بودن است. امام حسین علیه السلام زنده است و هر روز از ایشان در محافل و مجالس یاد می‌کنیم و شهدای انقلاب اسلامی نیز همانند این امام همام یاد و نامشان در جامعه زنده نگه داشته می‌شود.
این مقام قضایی تصریح کرد: شهدا انسان‌های معمولی نیستند بلکه کشته عشق خدا هستند و قبل از شهادت، امیال درونی خود را کشتند و با هواهای نفسانی مبارزه کردند و دارای کرامات بوده و شاهد و ناظر و زنده هستند.معاون قوه قضاییه در پایان گفت: شهدا ستارگان روی زمین هستند و با وجود داشتن کرامات، گره‌ها را باز و روز قیامت ما را شفاعت می‌کنند، یقین داریم شهدا حق زیادی بر گردن ما دارند و نباید این موضوع را فراموش کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha