کد خبر 256964
۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳

با اعلام مدیرکل هواشناسی استان زنجان؛

هشدار زرد هواشناسی در استان زنجان صادر شد

هشدار زرد هواشناسی در استان زنجان صادر شد

مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: با توجه به تداوم بارش‌ها و شدت گرفتن آن هشدار زرد هواشناسی در برخی مناطق استان صادر شد.

به گزارش گروه استانی حیات، محمدرضا رحمان نیا، مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه بارندگی‌ها در نیمه جنوبی و غربی زنجان شدت می‌گیرد، گفت: با توجه به تداوم بارش‌ها و شدت گرفتن آن هشدار زرد هواشناسی در برخی مناطق استان صادر شد.

وی افزود: برای امروز بارش‌های پراکنده و وقوع رعد و برق به طور متناوب پیش بینی شده است و بارش‌ها در برخی مناطق وجود خواهد داشت.

مدیر کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه فعالیت سامانه بارشی تا دوشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت، گفت: بارندگی‌های ناشی از فعالیت این سامانه فراگیر و گسترده نیست اما در برخی مناطق به صورت محلی و نقطه‌ای شدت می‌گیرد که به همین سبب احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل های استان وجود دارد.

رحمان نیا افزود: با توجه به وضعیت بارش‌ها هم استانی‌ها از اتراق و تردد در کنار رودخانه‌ها، مسیل‌ها و ارتفاعات به سبب وقوع رعد و برق خودداری کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر آسمان اغلب مناطق استان صاف است که این شرایط از بعدازظهر با افزایش ابرها و وزش باد همراه می‌شود و در برخی مناطق استان سرعت وزش باد به حد نسبتاً شدید خواهد رسید، ادامه داد: به لحاظ دمایی نیز امروز و فردا تغییر محسوسی روی نخواهد داد و از روز یکشنبه هفته آینده با افزایش دما، هوای گرم‌تری در استان مستقر خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha