کد خبر 256892
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳

با اعلام فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی؛

سربازان صاحب شغل می‌شوند

سربازان صاحب شغل می‌شوند

فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با مهارت‌آموزی سربازان تلاش می‌شود که در کنار دوران خدمت، بعد از اتمام دوره سربازی نیز به یک شغل دست پیدا کنند.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سردار محمدجواد زاده‌کمند ظهر امروز در قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه در استان کردستان اظهار کرد: امروز یکی از مأموریت‌های مهم نیروهای مسلح مهارت‌آموزی سربازان وظیفه است، در این مأموریت تلاش می‌شود سربازان در کنار دفاع و ایجاد نظم و امنیت یک تخصص در یک مهارت خاص را بیاموزند که علاوه بر خدمت مؤثر بعد از اتمام دوره سربازی نیز به یک شغل دست پیدا کنند. 

وی افزود: خوشبختانه در راستای تدابیر فرمانده معظم کل قواه از سال 96 قرارگاه مهارت آموزی در نیروهای مسلح  تشکیل شده و با تلاش سازمان‌های مربوطه نیروهای مسلح و استفاده از ظرفیت و توان بسیج و سایر دستگاه‌ها، در راستای اهداف مورد نظر که همان آموزش و مهارت‌آموزی است، کار شده است.

فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: تاکنون بیش از یک میلیون و 680 هزار  نفر از جوانان عزیز ایران اسلامی در این 7 سال گذشته تحت پوش مهارت‌های عمومی و تخصصی قرار گرفتند که بیش از 900 هزار نفر از آنها به آموزش تخصصی دست پیدا کرده‌اند. 

وی گفت: در ارزیابی از مهارت آموزی کارکنان وظیفه  نیروهای مسلح  استان کردستان شاهد عملکرد مطلوبی  بودیم و امیدواریم روز به روز شاهد ارتقاء این وضعیت موجود باشیم که بتوانیم افراد بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم و به اشتغال مؤثری برسند. 

زاده‌کمند با بیان اینکه انسجام و هم‌افزایی خوبی در بین نیروهای مسلح و سازمان اجرایی در راستای مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه در استان برقرار است، عنوان کرد: امیدوارم روز به روز شاهد ارتقاء این مسیر و هدف ارزشمند در جهت خدمت‌رسانی بهتر باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha