کد خبر 256738
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۰

حسین‌زاده در گفتگو با «حیات» تشریح کرد؛

آخرین اخبار از تعطیلی شنبه‌ها

آخرین اخبار از تعطیلی شنبه‌ها

نماینده نقده در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس تا زمانیکه کمیسیون‌های تخصصی تشکیل و حتی انتخابات ریاست جمهوری تمام شود، کار آنچنانی ندارد و کار مجلس دوازدهم، پس از آن آغاز می‌شود.

عبدالکریم حسین‌زاده، نماینده مردم نقده در مجلس دوازدهم، در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات، در رابطه با مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با تعطیلی روزهای شنبه گفت: بنده به عنوان نماینده این دوره از مجلس با تعطیلی شنبه‌ها موافق هستم زیرا با توجه به تحریم‌های موجود اگر بخواهیم پنجشنبه‌ها را نیز تعطیل کنیم، علنا ارتباط ما با دنیا ۴ روز تعطیل می‌شود زیرا در همه جای دنیا حتی سفارتخانه‌ها نیز روز شنبه تعطیل است و امورات اداری نیز انجام نمی‌شود.

وی ادامه داد: طرح تعطیلی شنبه‌ها در مجلس یازدهم مطرح، تصویب و چند روز قبل از آغاز به‌کار مجلس دوازدهم از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام رد شد ولی چنانچه جزو مواردی باشد که مجددا در مجلس مطرح شود به‌طور جد، پیگیر تعطیلی شنبه‌ها خواهیم بود.

نماینده نقده در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در رابطه با احتمال منتفی شدن تعطیلی دو روز در هفته از جمله پنجشنبه‌ها هم تصریح کرد: چنانچه بنا بر این باشد که تعطیلی دو روز در هفته منتفی شود، مشکلی در مراودات اقتصادی ما با دنیا بوجود نمی‌آید، چون پنجشنبه‌ها حتی نیمه وقت، روز کاری محسوب شده و ما می‌توانیم امورات تجاری و بازرگانی خود را با دنیا ادامه دهیم ولی اگر قرار بر ۲ روز تعطیلی است، منطقی بوده که شنبه‌ها تعطیل شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هنوز کمیسیون‌های تخصصی مجلس تشکیل نشده‌اند، دستور کار روزانه، طرح و لایحه  نیز نداریم.

حسین‌زاده همچنین گفت: از سوی دیگر انتخابات ریاست جمهوری را نیز پیش رو داریم که بالطبع لایحه‌ای نیز از سوی دولت به مجلس ارسال نشده، علنا مجلس تا زمانیکه کمیسیون‌های تخصصی تشکیل و حتی انتخابات ریاست جمهوری تمام شود، کار آنچنانی ندارد و کار مجلس دوازدهم پس از آن آغاز می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha