کد خبر 256630
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۵

رئیس ستاد انتخابات «مسعود پزشکیان» در مازندران منصوب شد

رئیس ستاد انتخابات «مسعود پزشکیان» در مازندران منصوب شد

مهدی یونسی رستمی با نظر شورای راهبردی و سیاستگذاری ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان و جبهه اصلاح‌طلبان مازندران به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مازندران منصوب شد.

به گزارش گروه سیاسی حیات، اقدامات تبلیغات انتخاباتی مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که از روز ۲۰ خرداد با معرفی اعضای شورای راهبردی و سیاستگذاری ستاد انتخاباتی شکل جدی به خود گرفت، با معرفی رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در مازندران، در این استان شمالی نیز به صورت جدی آغاز شد.

یونسی رستمی ضمن تایید این خبر عنوان کرد که فعالیت‌های ستادی و تبلیغاتی پزشکیان در مازندران آغاز شده و برنامه‌ریزی برای ساماندهی اقدامات ستادی در شهرستان‌ها در حال انجام است.

مهدی یونسی رستمی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و دارای مدرک دکتری تخصصی ارولوژی است که ریاست دانشگاه علوم پزشکی مازندران در دولت نهم را در کارنامه دارد.

او پس از یک سال سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، اردیبهشت ۱۳۸۲ با حکم مسعود پزشکیان که وزیر وقت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بود به عنوان رئیس این دانشگاه منصوب شد.

مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، محمدباقر قالیباف و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی ۶ نامزد تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند که فعالیت انتخاباتی‌شان طبق مقررات از زمان اعلام اسامی آنان توسط وزارت کشور آغاز شد و تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز فرآیند اخذ رأی یعنی ساعت هشت صبح روز پنجشنبه هفتم تیر ۱۴۰۳ پایان می‌یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha