کد خبر 256495
۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷

اجرای ۸۷ فعالیت خدمات شهری در محورهای منتخب طرح «الگوی خدمت»

اجرای ۸۷ فعالیت خدمات شهری در محورهای منتخب طرح «الگوی خدمت»

شهردار منطقه ۱۵ از اجرای ۸۷ فعالیت با موضوع خدمات شهری در محورهای منتخب طرح «الگوی خدمت» در محلات باب الرضای تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ با اشاره به اینکه طرح “الگوی خدمت ” با رویکرد ایجاد محورهای شهری نمونه، تمامی موضوعات ترافیکی، عمرانی و خدمات شهری را در برمی‌گیرد گفت: پیش از اجرای طرح تمام ابعاد و ایرادات محورهای منتخب از لحاظ کارکردی و زیبایی بصری شناسایی و اصلاح موارد در دستور کار قرار گرفت.

به گفته وی؛ این طرح در ۷ محور منتخب در نواحی هفتگانه شامل خیابان ۱۷ شهریور، شهید ذوالفقاری، شهید رضایی، ابوذر، شهید ابراهیمی، بیست متری افسریه و ابومسلم خراسانی در حال اجراست.

شهردار منطقه به توضیح مجموعه اقدامات خدمات شهری در این محور ها پرداخت و افزود: تهیه ونصب ریسه نوری، اجرای نقاشی دیواری، اجرای رنگ پوششی، حذف زوائد فیزیکی، بازپیرایی فضای سبز، نصب نیمکت، رنگ آمیزی المان های شهری، نصب برج نوری و … از جمله این اقدامات است.

شیری در ادامه با اشاره به بازدید های مستمر از فرایند اجرای محورهای الگوی خدمت‌ بر لزوم تحول محسوس سیمای بصری محورهای پرتردد شناسایی شده تاکید کرد.

طرح “الگوی خدمت ” از سوی مدیریت ارشد شهرداری تهران با رویکرد ایجاد تحول در محورهای الگوی خدمت‌ معرفی شد که از روز نخست ابلاغ به منطقه، فرایند رصد، ارزیابی و برنامه ریزی های لازم به منظور کارکرد محور های مورد اقدام، برای شهروندان منطقه انجام و معاونت های اجرایی رفع موارد شناسایی شده معابر را در دستور کار قرار دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha