کد خبر 256338
۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱

طحان نظیف: از فردا تبلیغات نامزدها آغاز می‌شود

طحان نظیف: از فردا تبلیغات نامزدها آغاز می‌شود

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه اسامی نامزدهای احراز صلاحیت شده به وزارت کشور ارسال شد، گفت: بعد از اعلام نتایج از فردا مهلت تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آغاز می‌شود.

 به گزارش گروه سیاسی حیات، هادی طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان، روز یکشنبه در گفتگوی تلویزیونی در خصوص نتایج بررسی صلاحیت‌ها گفت: مهلت رسیدگی ۵ روزه اولیه شورای نگهبان روز گذشته به اتمام رسید.

وی افزود: اعلام کرده بودیم بخشی از زمان ۵ روز دوم را استفاده خواهیم کرد اما این قول را داده بودیم که به محض اینکه بررسی‌ها به اتمام برسد و به جمع‌بندی برسیم بلافاصله نتایج را به مردم اعلام کنیم.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: جلسات به صورت فشرده و پی در پی برگزار شد، امروز اتمام بررسی‌های صلاحیت داوطلبان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را داشتیم و دقایقی قبل هم اسامی نامزدهای تایید صلاحیت‌شده به وزارت کشور اعلام شد. انشاءالله همکارانمان در وزارت کشور اسامی را براساس قانون به مردم عزیز اعلام خواهند کرد.

طحان‌نظیف همچنین گفت: این نکته را هم متذکر شوم که بعد از اعلام نتایج از فردا مهلت تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آغاز می‌شود و ان‌شاءالله با این تبلیغات و آشنایی که مردم پیدا می‌کنند و تمهیداتی که اندیشیده شده، شاهد برگزاری انتخابات پرشور و رقابتی در طراز ملت ایران باشیم.

برپایه این گزارش، ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم از پنج‌شنبه ۱۰ خرداد آغاز و تا ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۱۴ خرداد به اتمام رسید. در مدت این ۵ روز ۸۰ نفر در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کردند.

مطابق قانون پس از پایان زمان تعیین‌شده برای ثبت‌نام‌ها، شورای نگهبان از تاریخ ۱۵ خرداد فرآیند بررسی صلاحیت ثبت‌نام کنندگان را آغاز و امروز اسامی نهایی نامزدهای تایید صلاحیت شده برای حضور در رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha