کد خبر 256284
۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰

با اشاره به کشتار اردوگاه النصیرات؛

گریفیث: عذاب دسته‌جمعی در غزه همین الان باید پایان یابد

گریفیث: عذاب دسته‌جمعی در غزه همین الان باید پایان یابد

«مارتین گریفیث» معاون امور بشردوستانه دبیرکل سازمان ملل متحد با اشاره به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات در جنوب نوار غزه و شهادت بیش از ۲۰۰ شهروند فلسطینی و زخمی شدن بیش از ۴۰۰ نفر دیگر در آن تاکید کرد که عذاب دسته‌جمعی در این منطقه همین الان باید پایان یابد.

به نقل از اسکای نیوز عربی، گریفیث درباره جنایت دیروز یکشنبه ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات در جنوب نوار غزه گفت: اردوگاه النصیرات به کانون (رخدادهای) بسیار شوکه کننده ای تبدیل شده که غیرنظامیان در سراسر نوار غزه با آن مواجه هستند.

وی تاکید کرد: قتل و ویرانی که در پی عملیات نظامی اسرائیل (رژیم صهیونیستی) در اردوگاه النصیرات بوجود آمد ثابت کرد که هر روزی که از این جنگ می‌گذرد، فاجعه بزرگ‌تر می‌شود.

این مقام سازمان ملل افزود: زمانی که پیکرهای (شهدا و زخمی های فلسطینی) را بر روی زمین می‌بینیم، به یاد می‌آوریم که هیچ جای امنی در نوار غزه وجود ندارد و زمانی که بیماران آغشته به خون را بر روی زمین در بیمارستان‌ها می بینیم که درحال درمان هستند، به یاد می‌آوریم که مراقبت‌های بهداشتی در نوار غزه به یک تار مو بند است.

گریفیث تاکید کرد: محافظت از غیرنظامیان امری ضروری است و این عذاب دسته جمعی هم‌اکنون باید پایان یابد.

رژیم صهیونیستی روز شنبه در ادامه جنایت‌های خود قتل عام هولناکی را در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه انجام داد. دفتر اطلاع رسانی دولتی نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای جنایت وحشیانه اشغالگران در این اردوگاه به ۲۱۰ نفر و شمار مجروحان به بیش از ۴۰۰ نفر رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha