کد خبر 256255
۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۸

در گفتگو با «حیات» مطرح شد؛

انتخاب‌های اشتباه به آبروی استقلال لطمه زد/ سمیعی از حاشیه‌ها پرهیز کند

انتخاب‌های اشتباه به آبروی استقلال لطمه زد/ سمیعی از حاشیه‌ها پرهیز کند

پیشکسوت استقلال از سرپرست مدیرعاملی این باشگاه خواست تا در دام حواشی نیافتد و گفت: انتخاب‌های اشتباه به آبروی استقلال لطمه زد.

مرتضی فنونی‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت این روزهای استقلال و حواشی ایجاد شده اظهار کرد: این مسائل پیش آمده نشان از انتخاب‌های اشتباه در گذشته بوده که حالا یا وزیر ورزش یا سازمان خصوصی سازی انجام دادند. وقتی شما تعدادی افراد تحت عنوان هیات مدیره کنار هم قرار می‌دهید باید هم‌دل و همراه باشند. مسائلی که در این روزها مطرح شده نشان می‌دهد این اختلاف‌ها از قبل وجود داشته ولی حالا رسانه‌ای شده است. این مسائل پیش می‌آید که یک مجموعه موفق نمی‌شود و می‌توانیم رد عدم موفقیت استقلال در گذشته را در همین مسائل ببینیم. انتخاب‌های اشتباه در گذشته به عملکرد استقلال لطمه زد و حالا هم آبروی استقلال را نشانه گرفته است. هرکس می‌خواهد دست طرف مقابل را رو کند و حرف‌هایی می‌زند که درست یا غلط به وجهه استقلال لطمه می‌خورد.

وی افزود: ابتدا خواسته من این است که حالا که این مسائل رسانه‌ای‌ شده، نهادهای مرتبط ورود کنند و آن را مورد بررسی قرار داده و اگر تخلفی صورت گرفته با آن برخورد شود و اگر هم اتهام بی پایه و اساس بوده با آن برخورد شود و مثل خیلی از مسائل این سال‌های فوتبال ما از کنارش عبور نکنند. خواسته بعدی من هم این است که هلدینگی که مالک باشگاه است ترکیب خوبی برای مدیریت و هیات مدیره انتخاب کند که با هم اتحاد و همدلی داشته باشند و در آینده شاهد اتفاقات حال حاضر نباشیم.

پیشکسوت فوتبال در رابطه با عملکرد فرشید سمیعی هم توضیح داد: سمیعی در گذشته کارهای خوبی برای استقلال به عنوان یک فرد حقوقی داشته است ولی اینکه به عنوان سرپرست مدیرعاملی بتواند عملکرد خوبی خصوصاً در مقطع نقل و انتقالات داشته باشد یا نه مشخص نیست. ولی انتقادی که از او دارم این است که در دام حواشی افتاده و در روزهای اخیر چند مورد پایش به حاشیه باز شده. چه در جدل رسانه‌ای با مدیرعامل پرسپولیس چه در جرو بحثی که با عضو سابق هیات مدیره داشت و او باید متوجه جایگاه حال حاضرش باشد و انقدر راحت دم به تله حاشیه‌های رسانه‌ای ندهد.

فنونی‌زاده در رابطه با وضعیت استقلال برای فصل بعد هم گفت: استقلال به نظرم قهرمان واقعی فصل گذشته بود و همه دیدند که چطور اشتباهات باعث شد قهرمانی از تیم گرفته شود. عملکرد نکونام از لحاظ فنی خوب بود و اگرچه لازم است در مصاحبه‌هایش کمی خویشتن‌دار باشد ولی از لحاظ فنی خوب کار کرده و بیشترین امتیاز را در اولین فصل حضورش نسبت به مربیان سابق کسب کرده است. ضمن اینکه مشکلات زیادی هم داشت و برایش بازیکن نگرفتند و مسائل دیگر. نظرم این است که باید با او ادامه داد و به او کمک کرد و هلدینگ هم بودجه خوبی برای نقل و انتقالات در اختیارش قرار دهد تا بتواند استقلال را در ایران قهرمان کند و در آسیا به رتبه‌های بالا برساند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha