کد خبر 256183
۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰

ابوترابی در گفتگو با «حیات»:

آخرین جزئیات از مراسم خاکسپاری همسر شهید صیاد شیرازی

آخرین جزئیات از مراسم خاکسپاری همسر شهید صیاد شیرازی

معاون روابط عمومی و رسانه ارتش آخرین جزئیات مراسم خاکسپاری مرحومه عفت شجاع همسر شهید علی صیاد شیرازی را اعلام کرد.

سرهنگ سیدحسن ابوترابی، معاون روابط عمومی و رسانه ارتش، در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات؛ درباره آخرین جزئیات مراسم خاکسپاری مرحومه عفت شجاع همسر شهید علی صیاد شیرازی گفت:  ایشان صبح امروز در بیمارستان شهید چمران به رحمت ایزدی پیوستند؛ مراسم تشییع مرحومه عفت شجاع روز دوشنبه 8 صبح از مقابل منزل ایشان تا بهشت زهرای تهران انجام خواهد شد و همچنین سه شنبه از ساعت 17 تا 18:30 در مسجد شهید فلاحی نیروی زمینی ارتش مراسم ختم ایشان برگزار خواهد شد. 

وی ادامه داد: در روز هفتم ایشان که روز پنجشنبه خواهد بود در مسجد شهدای سازمان شهدای ارتش در محل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از ساعت 10 تا 11:30 مراسم هفتم برگزار خواهد شد. 

گفتنی است؛ عفت شجاع همسر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی پس از طی یک دوره بیماری دارفانی را وداع گفت و به همسر شهیدش پیوست. ایشان دخترعموی شهید صیادشیرازی بوده است که در سال ۱۳۵۰ با شهید صیاد ازدواج می‌کند. حاصل این ازدواج ۴ فرزند به نام‌های مریم، مرجان،‌ مهدی و محمد است.

شهید سپهبد صیاد شیرازی فرمانده نیروی زمینی ارتش در دوران دفاع مقدس بود که پس از جنگ به سمت‌ جانشین ستادکل نیروهای مسلح منصوب و در ۲۱ فروردین سال ۷۸ مقابل منزلش توسط منافقین ترور و به شهادت رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha