کد خبر 256122
۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳

اسرائیل به سمت شکست حرکت می‌کند

اسرائیل به سمت شکست حرکت می‌کند

وزیر سابق دارایی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که چنانچه این رژیم درخصوص شرایط جبهه نبرد و جبهه داخلی به وضعیت ماه های اخیر ادامه دهد، به سمت شکست پیش خواهد رفت.

به گزارش گروه بین‌الملل حیات، «رونی بار اون» وزیر سابق دارایی رژیم صهیونیستی با اشاره به درگیری هشت ماهه ارتش این رژیم در جنگ و پیامدهای ناشی از آن گفت: اگر به سرعتی که در ماه های اخیر در آن قرار داشته ایم، ادامه دهیم، به سمت شکست خواهیم رفت.

وی افزود: تحت کنترل حزب الله، ما در حال از دست دادن نیمی از شمال اسرائیل (‌سرزمین های اشغالی فلسطین) هستیم و آنچه در جنوب (در نوار غزه) اتفاق می افتد، تفاوت چندانی (با جبهه نبرد در شمال فلسطین اشغالی) ندارد.

وزیر سابق دارایی رژیم صهیونیستی با انتقاد از کابینه این رژیم نیز گفت: باید نتانیاهو برکنار شود.

پیشتر نیز برخی از تحلیگران رژیم صهیونیستی و مقامات پیشین این رژیم در اظهاراتی با انتقاد از کابینه رژیم اسرائیل هشدار داده بودند که ادامه جنگ غزه می تواند خسارات جبران ناپذیری را به اقتصاد این رژیم وارد کند.

همچنین شبکه ۱۲ صهیونیستی گزارش داد که نیروهای ذخیره ارتش رژیم اسرائیل در جنگ در نوار غزه و در جنگ با حزب الله در مرز شمال سرزمین‌های اشغالی اعلام کردند که اوضاع دشوار شده و توان دوام آوردن ندارند.

پس از گذشت بیش از ۸ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اشغالگر طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۸ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره بوده، شکست دهد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در مناطق مختلف نوار غزه و همچنین حمله به گذرگاه رفح از دست داده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha