کد خبر 256012
۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۸

معاون رئیس جمهور با شهید جمهور تجدید میثاق کرد

معاون رئیس جمهور با شهید جمهور تجدید میثاق کرد

معاون رئیس جمهور پس از حضور در حرم مطهر رضوی و زیارت حضرت رضا (ع)، با حضور بر مزار آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، با رئیس جمهور شهید تجدید میثاق کرد.

به گزارش گروه استانی حیات، علی سلاجقه معاون رئیس جمهور که به منظور افتتاح چندین طرح محیط زیستی به مشهد سفر کرده است، پس از حضور در حرم مطهر رضوی و زیارت حضرت رضا (ع)، با حضور بر مزار آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، با رئیس جمهور شهید تجدید میثاق کرد.

هدف از سفر رئیس سازمان محیط زیست، افتتاح چندین طرح زیست محیطی در قالب طرح «یادگار ابراهیم» عنوان شده است.

گفتنی است؛ رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در این سفر افتتاح طرح تصفیه‌خانه چرمشهر، آئین رونمایی و بهره‌برداری همزمان از ۱۲ ایستگاه کنترل و پایش گرد و غبار در استان خراسان رضوی را در برنامه دارد.

همچنین حضور در آئین افتتاح همزمان پنج مرکز تحقیقات زیست محیطی در استان خراسان رضوی و آئین بهره برداری از پاسگاه محیط بانی خادم الرضا (ع) در شهرستان چناران از دیگر برنامه‌های معاون رئیس جمهور در این سفر است، کلنگ‌زنی مرکز تحقیقات و فضای محیط زیستی شهرستان مشهد، کلنگ زنی ساخت طرح تیمارگاه حیات وحش استان و معین شرق کشور، بهره برداری از پنج خودرو عملیاتی یگان حفاظت محیط زیست استان از دیگر برنامه‌های این سفر رئیس سازمان محیط زیست است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha