کد خبر 255898
۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۸

«حیات» گزارش می‌دهد؛

رونمایی از فهرست مازاد سرخابی‌ها

رونمایی از فهرست مازاد سرخابی‌ها

تعدادی از بازیکنان استقلال و پرسپولیس فصل بعد در این تیم جایی نخواهند داشت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ با پایان فصل فوتبالی و نزدیک شدن به زمان نقل و انتقالات تابستانی، فعالیت تیم‌ها برای تغییرات مد نظرشان در بین بازیکنان جدی تر شده و هر باشگاه با توجه به پلن‌های فنی خودش اقدام به جذب برخی نفرات و البته خارج کردن نفرات دیگر از فهرست بازیکنان خودش است تا جای خالی مورد نظر برای نفرات جدید ایجاد شود. 

سرخابی‌های پایتخت که رقابت فشرده‌ای برای قهرمانی لیگ بیست و سوم داشتند هم با وجود اینکه تکلیف کادرفنی‌شان در فصل آینده مشخص نیست اما برای از دست ندادن زمان فعالیت غیر رسمی خودشان را شروع کرده و فعلاً بر اساس فهرستی که ظاهراً از سوی نکونام و اوسمار تنظیم شده در پی مذاکره با برخی نفرات و کنار گذاشتن برخی از بازیکنان فصل گذشته خودشان هستند. البته این فهرست خروجی ابهاماتی دارد که برخی از آنها با توجه به جذب نفرات جدید تکلیفشان مشخص می‌شود. 

استقلال

استقلالی‌ها سه خروجی اجباری خواهند داشت. رضا میرزایی، محمدرضا خالدآبادی و از همه مهم‌تر ابوالفضل جلالی نفراتی هستند که باید راهی خدمت سربازی شوند. 

در کنار اینها جعفر سلمانی، ایمان سلیمی، امید حامدی‌فر، آرمان رمضانی و پیمان بابایی هم مازاد استقلال هستند و به احتمال زیاد باید تیم جدیدی برای خودشان دست و پا کنند.

مورد بعدی مربوط به کوین یامگا است که وضعیت پزشکی او مشخص نیست و استقلالی‌ها منتظر اعلام زمان بازگشت وی به میادین هستند و شاید اگر این زمان طولانی شود او هم از فهرست آبی‌پوشان خارج شود. 

بدین ترتیب استقلال نیاز به جذب یک گلر، دو مدافع چپ، یک مدافع راست، یک مدافع میانی، دو هافبک و حداقل دو مهاجم دارد. 

پرسپولیس

پرسپولیس هم فهرست خروجی پر و پیمانی دارد. امیررضا رفیعی، گلر ذخیره سرخپوشان اولین نفری است که با تصمیم باشگاه قرار است به عنوان بازیکن قرضی به تیم دیگری برود و کسب تجربه کند. 

در خط دفاعی هم فرشاد فرجی مازاد سرخپوشان اعلام شده و وحدت هنانوف هم پیش از این جدایی خود را اعلام کرده بود. 

سینا اسدبیگی بازیکن مازاد دیگر فهرست سرخپوشان خواهد بود.

سعید صادقی هم یکی از نفراتی است که احتمالاً به صورت توافقی از باشگاه جدا می‌شود و باید به دنبال تیم جدیدی باشد. او که از نیمکت نشینی در پرسپولیس نا راضی است به باشگاه اعلام کرده با ادامه این روند تصمیم به جدایی خواهد گرفت و ظاهراً باشگاه هم مخالفتی با این موضوع ندارد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha