کد خبر 255786
۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰

طی حکمی از سوی قاضی‌زاده هاشمی؛

قاسمی رئیس کمیسیون ماده ۱۶ قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان شد

قاسمی رئیس کمیسیون ماده ۱۶ قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان شد

مجتبی قاسمی به‌عنوان رئیس کمیسیون ماده ۱۶ قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان منصوب و معرفی شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، طی حکمی مجتبی قاسمی را به‌عنوان «رئیس کمیسیون ماده ۱۶ قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان» منصوب و معرفی کرد.

در حکم رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، برای قاسمی آمده است:

جناب آقای مجتبی قاسمی

سرپرست محترم معاونت حقوقی و امور مجلس

سلام علیکم؛

نظر به تعهد، سوابق ارزشمند، تجارب و علاقمندی شما به جامعه ایثارگری، به‌موجب این حکم جنابعالی با حفظ سمت به‌عنوان «رئیس کمیسیون ماده ۱۶ قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان» منصوب می‌شوید.

در این راستا انتظار می‌رود با بهره‌مندی از ظرفیت‌های تخصصی موجود در بنیاد و نیز همراهی و همدلی سایر اعضای کمیسیون، زمینه تحقق اهداف کلان بنیاد و سیاست‌های کلی نظام در امور ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و جهاد و ساماندهی امور ایثارگران و رسیدگی به شکایات ایثارگران از مفاد قوانین مرتبط و احقاق حقوق جامعه معزز ایثارگری در چارچوب قوانین و عدالت فراهم نمایید.

امید است با استعانت از درگاه ایزد منان در ذیل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و با تکیه بر دانش و تجربه خویش در ارتقای سطح خدمت‌رسانی شایسته به جامعه معزز ایثارگری در اجرای برنامه‌ها و اهداف مورد نظر در چارچوب قوانین و مقررات موفق و مؤید باشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha