کد خبر 255775
۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۰

در گفتگو با «حیات» مطرح شد:

رئیس‌جمهور آینده باید رهرو دولت شهید رئیسی و جهادی باشد + فیلم

رئیس‌جمهور آینده باید رهرو دولت شهید رئیسی و جهادی باشد + فیلم

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت جدید باید رهرو دولت شهید آیت‌الله رئیسی باشد و با رأفت و مهربانی برای مردم و در کنار آنان جهادی کار کند.

سیدکاظم موسوی، نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات در رابطه با شاخص ها و ویژگی‌ گفت: در ابتدا ضایعه بزرگ از دست دادن  شهیدان خدمت را به ملت بزرگ ایران، رهبری معظم انقلاب و بیت شریف شهدای خدمت تسلیت عرض می‌کنم. 

وی با تاکید بر اینکه این حادثه ضایعه بزرگ و فراموش نشدنی برای ملت ایران بود، افزود: با این وجود اما این انقلاب تنها به افراد تکیه ندارد که با از دست رفتن چنین خدمتگزارانی همه چیز از هم بپاشد؛ این انقلاب صاحبانی دارد و صاحبان آن خداوند سبحان، امام زمان (عج)، اهل‌بیت عصمت و طهارت، وجود ذی‌جود مقام عظمای ولایت، ملت ایران و خون شهدا هستند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تعاملاتی که دولت شهید آیت‌الله رئیسی با مجلس داشت انصافا کم‌نظیر بود. ایشان شخصیتی بود که شبانه‌روز برای رفع‌ و رجوع مشکلات مردم، به خصوص مشکلات معیشتی، اشتغال‌آفرینی برای جوانان و احیای واحدهای تولیدی تعطیل شده تلاش می‌کرد.

وی با تاکید بر نقش ویژه مردم در اداره کشور گفت: ما باید قبول کنیم که مردم ایران همان کسانی هستند که در طول بیش از چهار دهه گذشته این انقلاب و نظام را با عنایت خداوند و اهل‌بیت و درایت مقام معظم رهبری نگه داشته‌اند و حتما در انتخابات پیش‌رو هم مشارکت خوبی خواهند داشت.

موسوی در پایان با اشاره به برخی از ویژگی‌هایی که رئیس‌جمهور جدید باید داشته باشد، گفت: رئیس‌جمهور جدید باید انقلابی، ولایی و به کار اجرایی آشنا باشد. همچنین اگر رئیس‌جمهور آینده سابقه نمایندگی مجلس هم داشته باشد بسیار عالی است؛ دولت جدید باید رهرو دولت شهید آیت‌الله رئیسی باشد و با رأفت و مهربانی برای مردم و در کنار آنان جهادی کار کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha