کد خبر 255569
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳

افزایش رطوبت و شرجی هوا در استان بوشهر

افزایش رطوبت و شرجی هوا در استان بوشهر

هواشناسی بوشهر پیش‌بینی کرد: از فردا با کاهش وزش باد، وضعیت جوی و دریایی استان به‌ نسبت آرام می‌شود و رطوبت و شرجی هوا نیز افزایش می‌یابد.

به گزارش گروه استانی حیات، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به بررسی نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، وزش باد شمال غربی تا امشب بر روی دریا ادامه دارد و خلیج‌فارس در این مدت مواج و متلاطم است. هادی سالاری افزود: از فردا سرعت وزش باد کاهش می‌یابد و تا پایان هفته وضعیت به‌نسبت آرامی بر جو استان حاکم است. وی اضافه کرد: غبار محلی و افزایش رطوبت و شرجی به ویژه در مناطق ساحلی، از پدیده‌های مورد انتظار در این مدت خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی استان بوشهر گفت: جهت وزش باد را شمال غربی تا غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت و بر روی دریا گاهی بیش‌از ۴۴ کیلومتر در ساعت، از فردا شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۴ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود. وی ارتفاع موج دریا را نیز ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر، از امشب ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی کرد. 

به گفته سالاری، فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۵:۱۹ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۱۲:۴۱، مد دوم ساعت ۱۸:۱۰ و جزر دوم ساعت ۲۲:۵۴ دقیقه خواهد بود.پ

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha