کد خبر 255505
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۹

صدور قطعنامه ضدایرانی فقط شرایط را بدتر می‌کند

صدور قطعنامه ضدایرانی فقط شرایط را بدتر می‌کند

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین امروز هشدار داد: صدور قطعنامه ضدایرانی در شورای حکام، فقط شرایط را بدتر می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل حیات، «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌ های بین‌ المللی در وین امروز یکشنبه با ارسال پیامی در شبکه اجتماعی ایکس به موضع گیری در خصوص احتمال صدور قطعنامه علیه ایران در نشست شورای حکام پرداخت.

نماینده روسیه در سازمان‌ های بین‌ المللی در وین در این خصوص نوشت: نشست ژوئن شورای حکام آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی فردا آغاز می‌ شود. نمی‌ توان انتظار داشت بدون سروصدا باشد. قطعنامه ضدایرانی می تواند ارائه شود.

«میخائیل اولیانوف» در ادامه افزود: امیدوارم که این اتفاق نیفتد. چنین قطعنامه‌ ای نمی‌ تواند نتایج مثبتی را با خود به همراه داشته باشد؛ اما می‌ تواند به طور جدی وضعیت را بدتر کند.

اخیراً آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مدعی شده که «ایران مقداری از ذخایر اورانیوم خود را غنی‌سازی کرده که بیش از ۳۰ برابر حد مقرر در توافقنامه ۲۰۱۵ است».

این گزارش ادعایی می‌گوید: «بر اساس برآوردها ذخایر اورانیوم غنی‌شده ایران با افزایش ۶۷۵.۸ کیلوگرمی از زمان گزارش قبلی به ۶۲۰۱.۳ کیلوگرم رسیده است».

گزارش آژانس در حالی منتشر شد که نشست فصلی شورای حکام بین‌ المللی انرژی اتمی فردا دوشنبه ۱۴ خرداد (۳ ژوئن) تا روز جمعه ۱۸ خرداد (۷ ژوئن) در مقر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha