کد خبر 255410
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸

قاسم‌زاده در ستاد انتخابات کشور:

با فساد اداری مبارزه خواهم کرد

با فساد اداری مبارزه خواهم کرد

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: اهتمام جدی در مبارزه با فساد اداری و تکریم ارباب رجوع، نماد عملی حاکمیت مردم است.

به گزارش گروه سیاسی حیات، حسینعلی قاسم‌زاده، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، بعد از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جهت حاکمیت قانون مجدانه تلاش خواهم کرد.

قاسم زاده بیان کرد:استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی؛ نماد حاکمیت دین و مردم ایران است. شعارهایی که عملیاتی کردن آن پرهزینه است که قاطعانه شما ملت آنچه باید هزینه کنید، کرده و می‌کنید اما برخی از مسئولان آنگونه که باید در این عرصه عمل نکرده‌اند.

وی افزود: در صورت توفیق در عرصه رقابت و رفاقت تلاش می‌کنم که شما ولی نعمتان از زندگی عزتمندانه بهره‌مند و از مسئولان گوی سبقت را بربایید.

قاسم زاده گفت: تلاش مجدانه در جهت حاکمیت قانون خواهم داشت چرا که بهترین عامل تضمین‌کننده عدالت اجتماعی و مایه وصول و دسترسی همگان به حق خویش است.

وی افزود: در صورت توفیق در عرصه رقابت یا رفاقت متعهد می‌شوم تمام مساعی خویش را در این مسیر به کار گیرم که مردم از زندگی عزتمندانه که نماد استقلال اقتصادی است بهره‌مند شوند و از مسئولان گوی سبقت را بستانند. اهتمام جدی در مبارزه با فساد اداری و تکریم ارباب رجوع، نماد عملی حاکمیت مردم است. 

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: توسعه عدالت اقتصادی یعنی خادم جمهور نه تنها تلاش کند در پرداخت حقوق کسانی که از خزانه دولت دستمزد دریافت می‌کنند، عدالت حاکم باشد، بلکه باید مراقب همه اقشار جامعه نیز باشد و با رصد دقیق و قیمت‌گذاری‌های واقع بینانه سطح درآمدی زندگی آنان را تا حد عزتمندانه ارتقا دهد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در چینش نیروهای متخصص  و متعهد و رصد مستمر عملکردشان در حوزه وظایف و اهداف تعریف شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha