کد خبر 255378
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴

زریبافان در ستاد انتخابات کشور:

دولت خود را دولت خدمت و مجاهدت برای حل مشکلات مردم می‌نامم

دولت خود را دولت خدمت و مجاهدت برای حل مشکلات مردم می‌نامم

مسعود زریبافان، معاون رئیس‌جمهور در دولت های نهم و دهم صبح امروز (چهارشنبه 13 خرداد) با حضور در ستاد انتخابات کشور، برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد. 

به گزارش گروه سیاسی حیات، مسعود زریبافان، معاون رئیس‌جمهور در دولت های نهم و دهم صبح امروز (چهارشنبه 13 خرداد) با حضور در ستاد انتخابات کشور، برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد. 

زریبافان در کنفرانس مطبوعاتی پس از ثبت‌نام گفت: دولت من دولت جمهوری اسلامی ایران است با دو بال جمهوریت و اسلامیت و با وظایف و اختیارات تعیین شده در فصل نهم قانون اساسی. من دولت خود را دولت خدمت و مجاهدت برای حل مشکلات مردم و کشور می‌نامم

وی افزود: کشور را بر اساس مبانی اسلامی شرعی، قانون اساسی، سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری، قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی و مورد تأیید شورای نگهبان اداره می‌کنم. خود را مجری سیاست ها و راهبردها و رهنمودهای مقام معظم رهبری و قوانین مصوب مجلس می‌دانم و هیچ گاه از آنها عدول نخواهم کرد

زریبافان ادامه داد: من هنر خود را شناخت ظرفیت های انسانی، طبیعی، جغرافیایی و آگاهی از نحوه استفاده از این ظرفیت ها، شناسایی واقعی و ملموس مشکلات و مطالبات مردم و نظام می‌دانم. مجلس را ریل گذار برای تغییر از وضع موجود به وضع مطلوب می دانم و خود را عبور دادن موفق و ایمن کشور با استفاده از این ریل گذاری ها می دانم

معاون رئیس‌جمهور در دولت های نهم و دهم تصریح کرد: مردم را ولی نعمت خود می دانم و خود را خادم مخلص و متواضع ملت و سرباز ولایت و همکار قوای مقننه و قضائیه و همکار نیروهای مسلح می دانم. جایگاه ریاست جمهوری را فرصتی خدادادی برای خدمت به مردم و نظام می دانم نه طعمه ای برای تأمین منافع مادی خود و اطرافیانم. کشور را دارای ثروت های مادی و بالقوه و خود را مکلف به تبدیل این ثروت ها به بالفعل و توزیع آنها بین آحاد مردم می‌دانم.

زریبافان با تاکید براینکه با بهره گیری از ظرفیت‌های داخلی کشور می‌توان بسیاری از مشکلات را حل کرد گفت: من آحاد مردم را بهترین مشاور برای یافتن راه حل برای مشکلات مردم می‌دانم و معتقدم راه حل مشکلات باز کردن درب دفاتر مسئولین به سوی مردم است؛ من درب دفاتر مسئولین را به روی مردم باز و همه مدیران را موظف به پاسخگویی می‌کنم.

وی در پایان افزود: با عزمی راسخ و بدون هرگونه ملاحظه‌ای سیاسی و جناحی با هرگونه رانت و ویژه‌خواری و فساد و هر مفسدی قاطعانه مبارزه خواهم کرد. با تدبیر و کمک مردم تحریم‌ها را بی‌اثر کرده و بر مشکلات اقتصادی نائل خواهیم آمد. کمتر حرف خواهم زد و بیشتر تدبیر و مجدانه عمل و تلاش خواهم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha