کد خبر 255364
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۲

اسماعیلی اعلام کرد؛

مردم دیپلماسی عزت‌مند می‌خواهند نه دیپلماسی التماسی/ امید محرومان نباید به ناامیدی تبدیل شود

مردم دیپلماسی عزت‌مند می‌خواهند نه دیپلماسی التماسی/ امید محرومان نباید به ناامیدی تبدیل شود

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مردم دیپلماسی عزت‌مند می‌خواهند نه دیپلماسی التماسی، گفت: مردم رئیس جمهوری می‌خواهند که امتداد دولت آیت‌الله رئیسی شهید باشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی زمینه‌ساز و علمدار مرحله سوم انقلاب اسلامی یعنی مرحله استقرار کامل دولت اسلامی بود. او پرچمدار تحول در حکمرانی و تغییرات در الگوی اداره امور اجرایی شد.

وی افزود: تغییرات اساسی در آستان قدس رضوی و بازسازی تصویر قوه قضاییه و دمیدن روح خدمتگذاری مخلصانه و شبانه روزی در دولت نمونه‌ای از کارآمدی و کفایت آیت‌الله رئیسی بود. بدرقه و تشییع چند میلیونی و بی نظیر مردم ایران مهر تأییدی بود که مردم خادم را از غیر خادم تشخیص می‌دهند و قدرشناس هستند و می‌خواهند این مسیر نورانی استمرار یابد.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد کرد: خواست ملت است و مردم نمی‌خواهند دوباره جریان حاکمیت دوگانه راه بیفتاد. مردم نمی‌خواهند دوباره به اسم خصوصی‌سازی حقوق کارگران و مردم پایمال شود. مردم نمی‌خواهند مسئولان از جنس اشرافیت باشند.  

وی با بیان اینکه مردم نمی‌خواهند دوباره واردات چرخ تولید را متوقف کند، مردم می‌خواهند راه رجایی و رئیسی ادامه یابد. مردم خدمت بی‌منت می‌خواهند، مردم دیپلماسی عزت‌مند می‌خواهند نه دیپلماسی التماسی.  مردم رئیس جمهوری می‌خواهند که امتداد دولت آیت‌الله رئیسی شهید باشد.  

اسماعیلی در ادامه تاکید کرد: امید محرومان و مستضعفان نباید به ناامیدی تبدیل شود و همه این بایدها و نبایدها بسته به حضور و تصمیم بزرگ مردم ایران است. من امروز با عزمی راسخ ناشی از همراهی با بزرگ مرد تاریخ ایران و با هدف تداوم همه خیرات و برکات این فصل نو با همراهی خیر اندیشان و حامیان سیدمحرومان به میدان آمدم تا دوره زیبای کامیابی‌های مردم ایران تداوم یابد.

وی افزود: توازن و پویایی سیاست خارجی به خوبی ادامه پیدا کند و کشور به کانون اقتصاد و صنعت تبدیل شود. همچنین طرح‌های عمرانی به سرانجام برسد و نظام سلامت سامان یابد و عدالت در کشور جاری شود.  

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان گفت: شعار محوریِ دولت چهاردهم این است، خدمت ادامه دارد. شاید اقتضای مصلحت اندیشی و عافیت طلبی سکوت بود اما ما از سیدابراهیم رئیسی تلاش و حرکت و کار شبانه‌روزی را یاد گرفتیم. بنده به عنوان نماینده جمعی از دوستان و همکاران رئیس جمهور شهید که به جای صرف شعار و برنامه کارنامه خدمت دارد، این پرچم را بر دوش گرفتم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha