کد خبر 255287
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خبر داد:

تولد چهارقلوهای مشهدی در هفته ۳۳ بارداری

تولد چهارقلوهای مشهدی در هفته ۳۳ بارداری

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: چهار قلوهای یک خانواده مشهدی که ۷خرداد ماه در بیمارستان قائم (عج) مشهد متولد شدند در سلامت کامل هستند.

به گزارش گروه استانی حیات، محمد پهلوان‌کاشی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد:چهار قلوهای مشهدی که 7خردادماه در بیمارستان قائم مشهد متولد شدند در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان قائم (عج) تحت مراقب هستند و در سلامت  کامل به سر می‌برند.

وی افزود: مادر این نوزادان در هفته 33 بارداری به دلیل وضعیت اورژانسی به بیمارستان قائم مراجعه کردو به دلیل وضعیت خاص چهار قلویی زیر نظر تیم متخصص زنان و زایمان چهار فرزند دختر خود را در سلامت کامل به دنیا آورد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: این مادر که تحت نظر دکتر تارا دوران بارداری پر خطر خود را سپری کرده با اقدام به موقع ایشان و تیم مجرب بیمارستان قائم(عج) هر چهار فرزند دختر خود را به سلامتی به دنیا آورد.

پهلوان‌  ادامه داد: در حال حاضر 4قلوهای مشهدی که دختر نیز هستند با توجه به زایمان زودرس و وضعیت تکاملی شان، برای مراقبت کامل در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان NICU  بستری هستند.

وی خاطرنشان کرد:این خانواده علاوه بر این چهار قلو دو فرزند پسر نیز دارند و با توجه به شغل پدر خانواده که راننده آژان است امیدواریم مسئولین دستگاه‌های مختلف حمایت لازم از این خانواده را داشته باشند البته با توجه به سیاست‌های دولت سیزدهم و رییس جمهور شهید، هزینه‌های درمانی این نوزادان برای خانواده‌ رایگان است وامیدواریم هر چه سریعتر مرخص و وارد کانون خانواده خود شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha