کد خبر 255196
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰

با حضور وزیر بهداشت؛

بزرگ‌ترین بیمارستان مادر و کودک با تلاش دولت سیزدهم در ایرانشهر راه‌اندازی شد

بزرگ‌ترین بیمارستان مادر و کودک با تلاش دولت سیزدهم در ایرانشهر راه‌اندازی شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیمارستان مادر و کودک ایرانشهر که در سال ۹۴ پروژه آن آغاز شده است با تلاش دولت سیزدهم راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، بهرام عین الهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی صبح امروز شنبه، در رأس هیأتی از این وزارتخانه از طریق فرودگاه ایرانشهر وارد سیستان و بلوچستان شد.

وزیر بهداشت در بدو ورود مورد استقبال رسمی محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان و تعدادی دیگر از مسئولان استانی قرار گرفت.  

وزیر بهداشت گفت: بیمارستان مادر و کودک ایرانشهر در سال ۹۴ پروژه آن آغاز شده است و در شروع دولت ۶۵ درصد پیشرفت داشت که با تلاشی که در دولت سیزدهم انجام شد با ۱۱۰۰ میلیارد تومان این بیمارستان با ۱۱۴ تخت یکی از بیمارستان های پیشرفته مادر و کودک در منطقه جنوب شرق کشور است.

وی ادامه داد: تا دولت جدید ۱۰۰۰ تخت جدید می توانیم افتتاح کنیم. 

عین اللهی افزود: قرار بود با حضور رئیس جمهور شهید این بیمارستان افتتاح شود.

وزیر بهداشت با بیان اینکه این بیمارستان تمام امکانات را دارا بوده و تمام بخش‌های تخصصی در آن دیده شده است، تصریح کرد: با افتتاح این بیمارستان دیگر بیماران از این منطقه خارج نخواهند شد و تمام نیازهای منطقه ‌را برطرف خواهد کرد.

وی با بیان اینکه امروز همچنین پروژه بهداشتی و درمانی سیستان و بلوچستان افتتاح شد، ادامه داد: این پروژه‌ها در متراژ 10 هزار متر مربع و اعتبار 1250 میلیارد افتتاح خواهند شد.

‌وزیر بهداشت با بیان اینکه در تدام نهضت تکمیل طرح‌های نیمه تمام، سایر پروژه‌ها را به سرانجام خواهیم رساند، اضافه کرد: قرار بود تا پایان امسال 15 هزار تخت بیمارستانی را به ظرفیت کشور اضافه کنیم، اما تا شروع به کار دولت جدید یک هزار تخت جدید حتما به ظرفیت درمانی کشور اضافه می‌شود و بنای کار نمایشی به هیچ وجه نداریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha