کد خبر 255166
۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۱

دقیقی در نشست خبری مطرح کرد؛

به حواشی کاری ندارم/ قول دادم باکیفیت بازی کنیم

به حواشی کاری ندارم/ قول دادم باکیفیت بازی کنیم

سرمربی شمس‌آذر قزوین با اشاره به دو بازی اخیر این تیم گفت: قول دادم باکیفیت بازی کنیم و همینطور هم شد. در بازی مقابل پرسپولیس روی اتفاق گل خوردیم و تیم ما در ده دقیقه پایانی بازی برابر استقلال پرفشارترین دقایق را سپری کردند.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ سعید دقیقی، سرمربی شمس‌آذر قزوین در نشست خبری پیش از تقابل تیم‌های سپاهان و شمس‌آذر در آخرین هفته لیگ‌برتر، اظهار کرد: آخرین تقابل ما در فصل با سپاهان و در شهر تاریخی اصفهان است. چند هفته‌ای است که سپاهان خوب نتیجه می‌گیرد. تیم پرمهره با تنوع تاکتیکی بالا است و در هر پست بازیکن خوب دارد و به سرمربی امکان استراحت دادن به برخی بازیکنان می‌دهد.

وی با اشاره به بازی این تیم مقابل سرخابی‌ها افزود: قول دادم باکیفیت بازی کنیم و همینطور شد. تیم ما مقابل پرسپولیس روی اتفاق گل خورد و ده دقیقه پایانی بازی برابر استقلال پرفشارترین دقایق را سپری کردند. 

سرمربی شمس‌آذر یادآور شد: تیم شایسته‌ای در این فصل بودیم. با تمام چالش‌ها و در بازی‌های بزرگ خودمان را ثبت کردیم و رتبه پنجم واقعی را تا الان کسب کرده‌ایم. این تیم شایستگی بخشودگی است، همانطور که سپاهان و پرسپولیس هم بخشیده شدند. امیدوارم در جدول مجازی هم با برگشت امتیاز به جایگاه پنجم برسیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha