کد خبر 255135
۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۸

کیومرث هاشمی:

راه نجات ورزش کشور باشگاه‌داری درست است

راه نجات ورزش کشور باشگاه‌داری درست است

وزیر ورزش و جوانان گفت: راه نجات ورزش کشور باشگاه‌ها و باشگاه‌داری درست است که می‌توانند لیگ‌ها و تیم‌های ملی پرقدرت را شکل بدهند.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امروز جمعه در حاشیه مراسم اختتامیه لیگ‌های قایقرانی و تجلیل از قایقرانان المپیکی و پارالمپیکی اظهار داشت: به سهم خودم کسب سهمیه‌های قایقرانی را تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم که بیش از گذشته موفق باشند. وقتی بحث لیگ‌ می‌شود، باشگاه‌ها نیز مورد توجه قرار می‌گیرند؛ خوشبختانه ۷۴ باشگاه در لیگ‌های قایقرانی عدد بسیار خوبی است که با توجه به ظرفیت کشور، بالاتر نیز می‌تواند برود. راه نجات ورزش کشور باشگاه‌ها و باشگاه‌داری درست است که می‌توانند لیگ‌ها و تیم‌های ملی پرقدرت را شکل بدهند.

وی افزود: تا امروز سی و سه هزار و هفتصد باشگاه در وزارت ورزش ثبت شده است. یکی از مشکلات ما در تقسیم‌بندی باشگاه‌ها برای رشته‌های مختلف است که در طرح آمایش سرزمینی کشور قابل حل است. این طرح بسیار تخصصی و ریزبینانه است که همه منابع را برای ظرفیت رشته‌های ورزشی در نقاط مختلف تامین می‌کند. به نظرم همه شهرستان‌ها نیاز نیست که در همه ۵۲ رشته ورزشی که فدراسیون‌ آن‌ها شکل گرفته، هیات ورزشی نیز داشته باشند.

هاشمی ادامه داد: طرح ملی‌ ورزش کشور را مثل بقیه کشورهای به روز دنیا پیش گرفتیم و کودک را از بدو تولد توسط خانواده در شرایط ورزشی قرار می‌دهیم و استعدادها باید کشف شود. در طرح پیشرفت ورزش کشور، هر شهروند در هر نقطه از کشور، ورزش را سر لوحه زندگی خودش قرار می‌دهد. این طرح‌ها به طوری است که قانونا هر شخص دیگری متولی ورزش کشور باشد، باید آن را انجام دهد. در فدراسیون قایقرانی این طرح‌ها انجام شده است و باید تشکر کنم از مسئولان فدراسیون و تبریک عرض کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha