کد خبر 255087
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷

التهاب در کرانه باختری ادامه دارد؛

ربایش ده‌ها فلسطینی و شهادت یک نوجوان در حمله دیشب صهیونیست‌ها

ربایش ده‌ها فلسطینی و شهادت یک نوجوان در حمله دیشب صهیونیست‌ها

در عملیات دیشب نظامیان صهیونیست در کرانه باختری ده‌ها جوان فلسطینی ربوده شدند و یک نوجوان ۱۶ ساله نیز به شهادت رسید.

به گزارش گروه بین‌الملل حیات، اشغالگران صهیونیست دیشب و امروز به یورش به منازل فلسطینیان در کرانه باختری ادامه دادند. در همین رابطه در شهر جنین اشغالگران با حمله به منزل شهید أمجد خلیلیة پدر این شهید را که بیمار است، ربوده اند. این عملیات در جریان درگیری‌های گسترده میان عناصر مقاومت و اشغالگران صهیونیستی در منطقه جبع واقع در جنوب جنین روی داد.

منابع محلی همچنین از ربوده شدن تعدادی از جوانان اهل غزه بعد از یورش نظامیان صهیونیست به یک ساختمان مسکونی در بیتونیا واقع در غرب رام الله خبر دادند.

درگیری ها در شهر الخلیل در کرانه باختری نیز طی دیشب و بامداد امروز ادامه داشت و نیروهای صهیونیست اقدام به بازداشت تعدادی از فلسطینیان در این منطقه کردند.

شامگاه گذشته نیز یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان ارتش صهیونیستی که به اردوگاه عقبه جبر در جنوب اریحا یورش برده بودند، به شهادت رسید و یک نفر دیگر هم زخمی شد. منابع محلی گزارش دادند که نظامیان صهیونیست با حمله به این اردوگاه، به سمت دو جوان فلسطینی تیراندازی کردند که منجر به شهادت یکی از آنها و زخمی شدن نفر دیگر شد.

سازمان هلال احمر فلسطین هم اعلام کرد که نظامیان صهیونیست مانع از امداد رسانی تیم های این سازمان به دو جوان مذکور شدند تا اینکه پس از مدتی، پیکر شهید احمد اشرف ولید حمیدات ۱۶ ساله به یکی از ایست های بازرسی در جنوب اریحا انتقال داده شد.این سازمان خاطر نشان کرد که پیکر شهید حمیدات به بیمارستان دولتی اریحا انتقال داده شد، اما از سرنوشت جوان مجروح فلسطینی خبر در دست نیست و وی در بازداشت نظامیان اسرائیلی قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha