کد خبر 255047
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۳

مقتدایی:

انتخابات ریاست‌جمهوری امید ایرانیان را بیشتر خواهد کرد

انتخابات ریاست‌جمهوری امید ایرانیان را بیشتر خواهد کرد

داوطلب نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ان‌شاء الله انتخابات امید ایرانیان را بیشتر خواهد کرد و طمع دشمنان را خاتمه خواهد داد.

به گزارش گروه سیاسی حیات،«عباس مقتدایی» پس از تکمیل فرآیند ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری، با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه فرد دانشگاهی هستم و سه دوره مورد توجه اصفهان به عنوان نماینده اصفهان قرار گرفتم، در این مقطع احساس کردم برای اینکه سلایق و رویکردهای مختلف و تفکراتی که می‌توانیم آن‌ها را در قالب نهادهای موجود کشور عملیاتی کنیم، لازم است که ثبت‌نام کنم.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی و پیشینه آن نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی در ساختارسازی خوب عمل کرده است.

داوطلب نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به شهادت رییس‌جمهور و همراهان ایشان تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت‌های قانون اساسی به خوبی توانستیم یک موضوعی که می‌تواند برای هر کشوری مشکل‌آفرین باشد را از سر بگذرانیم و باید قدردان رهبر انقلاب باشیم که در این دنیای متلاطم، ایران را مرکز آرامش قرارداد.

مقتدایی با بیان اینکه اسم دولت خود را «ایران ما» انتخاب کرده است، گفت: همه بخش‌های جامعه ما نیازمند رسیدگی هستند. امید در جامعه ما بسیار چشمگیر است. ان‌شاء الله انتخابات امید ایرانیان را بیشتر خواهد کرد و طمع دشمنان را خاتمه خواهد داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha