کد خبر 255044
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۳

تاکنون سه داوطلب دارای شرایط قطعی ثبت نام بودند

تاکنون سه داوطلب دارای شرایط قطعی ثبت نام بودند

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اشاره به ثبت‌نام داوطلبین ریاست جمهوری گفت: تاکنون ثبت‌نام سه نفر از داوطلبینی که دارای شرایط قطعی بودند، قطعی شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران اظهارکرد: براساس قانون انتخابات ریاست جمهوری و مصوبه شورای نگهبان مقرر شد داوطلبانی که دارای شرایط هستند در بخش بررسی مدارک،مدارک آنها بررسی شود و چنانچه دارای شرایط بودند ثبت نام قطعی از آنان به عمل آید بر همین اساس همکاران ما در ستاد انتخابات کشور میزبان برخی از داوطلبان بودند و این فرایند تا ساعت 18 امروز ادامه خواهد داشت.

اسلامی بیان کرد: تاکنون سه داوطلب دارای شرایط قطعی ثبت نام بودند و ثبت نام آنها قطعی شده است. امسال برعکس ادوار گذشته به جهت اینکه تبیین خوبی درخصوص شرایط داوطلبان صورت گرفته و اطلاع رسانی که رسانه ها داشتند، کسانی که دارای شرایط سنی 40 تا 75 سال هستند و دارای مدرک فوق لیسانس به بالا هستند و همچنین کسانی که سابقه تصدی 4 سال مدیریت کلان کشور را دارند، و همینطور سوء سابقه و پیشنیه ندارند به صورت دقیق توسط همکاران در ستاد انتخابات کشور بررسی می کنیم چنانچه دارای شرایط باشند به سالن اصلی ثبت نام راهنمایی می شوند .

وی افزود: توصیه من به داوطلبان محترمی که دارای این شرایط هستند این است که مدیریت زمان داشته باشند و ثبت نام خود را به روزهای آخر موکل نکنند.

اسلامی گفت: داوطلبان برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری همراه داشتن اصل مدرک تحصیل و کارت ملی و شناسانه و گواهی سوء پیشنیه را با چهار سالی که سابقه تصدی در مدیریت کلان کشور هست را فراموش نکنند

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha