کد خبر 254865
۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱

قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه نشست هیات دولت:

برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری هنوز تصمیمی نگرفته‌ام/ آیت‌الله شهید رئیسی سلایق مختلف را برای خدمت به مردم به کار گرفت + فیلم

برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری هنوز تصمیمی نگرفته‌ام/ آیت‌الله شهید رئیسی سلایق مختلف را برای خدمت به مردم به کار گرفت + فیلم

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: افراد زیادی به بنده برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری مراجعه کرده اما واقعیت این است که برای کاندیدا شدن در انتخابات ریاست جمهوری هنوز تصمیمی نگرفته‌ام.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ دکتر سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه نشست امروز هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت: افراد زیادی به بنده برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری مراجعه کرده اما واقعیت این است که برای کاندیدا شدن در انتخابات ریاست جمهوری هنوز تصمیمی نگرفته ام. حضور در چنین عرصه هایی واجب کفایی است و در نظام اسلامی ما به دنبال کسب صندلی و فتح قدرت نیستیم و اصل بر خدمت به مردم است. 

وی ادامه داد: وقتی افرادی برای خدمت به مردم به حد کفایت حضور داشته باشند، این وظیفه از عهده انسان ساقط خواهد شد. تا زمان ثبت نام افراد برای انتخابات هنوز تصمیمی نگرفته ام. 

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: در نظام جمهوری اسلامی افراد صالح زیادی وجود دارند تا ببینیم در ادامه اوضاع چگونه پیش خواهد رفت. 

قاضی‌زاده هاشمی در پاسخ به این سوال که شرایط در دولت بدون وجود شهید آیت‌الله رئیسی چگونه است، گفت: آیت‌الله رئیسی یک فقیه، عالمِ ربانی و چهره‌ای معنوی بود و این چهره جذبه ایجاد کرده بود. ایشان افراد مختلف با سلایق متفاوتی را در کنار خود جمع کرده بود و همه را برای خدمت به مردم به کار گرفت، این توانایی آیت‌الله رئیسی بود. امیدواریم با همین نگاه جامع ایشان مسیر ادامه یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha