کد خبر 254758
۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۷

وزش باد شدید اصفهان را دربرمی‌گیرد

وزش باد شدید اصفهان را دربرمی‌گیرد

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: وزش باد به نسبت شدید تا شدید تا اواخر هفته جاری، بیشتر مناطق استان را دربرمی‌گیرد.

به گزارش گروه استانی حیات، محمدرضا رفیعی  کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان روز سه‌شنبه در گفت و گویی افزود: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جو به نسبت ناپایدار تا اواخر هفته بر روی استان است.

وی ادامه داد: وضعیت جوی در بیشتر مناطق استان بصورت صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود که در نواحی شرقی و شمالی استان بدلیل تداوم وزش باد، با خیزش گرد و خاک همراه خواهد بود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت: بیشینه دمای هوای بیشتر مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده یک تا دو درجه سانتی‌گراد افزایش خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: دمای صبح امروز شهر اصفهان به ۱۹ درجه سانتی‌گراد رسید که نسبت به روز گذشته یک درجه گرمتر شد.

رفیعی اضافه کرد: دمای کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعت شبانه‌روز گذشته به ۳۵ و در خنک‌ترین ساعت به ۱۸ درجه سانتی‌گراد رسید.

وی بیان کرد: شهرستان خور و بیابانک با ۴۱ و بویین میاندشت با پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان در شبانه‌روز گذشته بودند.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان افزود: هوای اصفهان در روزهای ‌چهارشنبه و پنجشنبه، صاف تا قسمتی ابری و وزش باد شدید و گرد و خاک(به ویژه در نیمه شرقی و شمالی استان) پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha